Švýcarsko není tradiční kolébkou customů, i přesto se zde občas objeví nějaký ten zajímavý kousek. Pánové z VTR Customs se, jak by název odpovídal, nezabývají Hondami, ale BMW. A NineT se jim fakt povedlo

Je pravda, že přestavěných BMW R NineT je poslední dobou pořád víc a víc a pomalu už zapadají do standardu. Ale přeci jen se občas najde někdo, kdo dokáže téhle motorce vdechnout zajímavý styl, posunout ji jinam. A přesně to si myslím o Coffee Low Fat od VTR Customs (web). 

 

„Šlo nám o to postavit co nejštíhlejší a nejnižší NineT s pořádně tlustými pneumatikami, odkaz trackerům z třicátých let“ stojí na webu VTR Customs a záměr se zadařil. Přitom nebylo třeba NineT totálně překopat. Nejvíce práce si dali s palivovou nádrží, kterou zúžili a navíc přidali vnější palivoměr. K tomu se pak perfektně hodí malé světlo v hliníkové kapotce, zadní bobek s integrovaným světlem a také dvoudílná sportovní řídítka.

 

Svého se dočkala také technika. Konkrétně brzdy, které dostaly pumpy Magura a výfuková soustava, konkrétně vlastní svody 2 v 1 zakončené koncovkou GP od Akrapoviče. Třešničkou na dortu je drobný otáčkoměr Motogadget s vlastní grafikou VTR. Pár dražších komponentů se tu najde, ale přeci jen to není přestavba za statisíce a majiteli určitě přinese jak pocit vyjímečnosti, tak hodně příjemné svezení.

Foto: VTR Customs

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here