Špitalo se o tom už od loňska a je to vlastně naprosto logický krok. Po adventure verzích nejmenšího i největšího bavořího GS se nyní dostalo i na oblíbenou osmistovku. Střední váha vyráží do dálek

Dvouválcová osmistovka z Mnichova je mezi dálkoplazy docela oblíbeným strojem a tak není divu, že si BMW už nechtěla nechat brát zákazníky od Triumphu (Tiger 800XC) a připravila Adventure verzi F 800 GS. Nový Advik se tak zařadí po bok F 650 GS Sertao a R 1200 GS Adventure, jejíž nové verze s kapalinou chlazeným motorem bychom se měli dočkat letos na podzim. Pojďme se podívat na základní informace o novince:

– základ stejný jako u standardního F 800 GS (představení zde)

– kapalinou chlazený řadový dvouválec, 798 cm3, 85 koní, 83 Nm

24 litrová nádrž (+8 litrů)

– nový design karosérie

ABS v základu, kontrola trakce ASC v příplatkové výbavě 

– na přání režim Enduro v kombinaci s ASC

– elektronicky stavitelný podvozek ESA za příplatek

– zesílená konstrukce zadního rámu (větší nosnost)

– komfortnější sedlo

– vyšší plexi

– širší enduro stupačky

– kryt motoru

– nosiče kufrů

– nárůst pohotovostní hmotnosti o 15 kg (229 kg)

– výška sedla 850-890 mm (+10 mm)

 

Foto: BMW Motorrad

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno