Sáhnout na moderní motorku a přestavět ji? Moc se to nedělá, tedy pokud vynecháme současné retro stroje. Ve Švýcarsku se podívali na zoubek Bawořímu roadsteru a výsledek rozhodně stojí za chvilku času na prohlédnutí

Proč přestavba? U švýcarského dealera BMW Stucki 2Rad totiž zjistili, že část jejich zákazníků touží po výraznější individualizaci svých motorek. A tak připrali do týmu Marcela Brauchliho a založili značku VTR Customs (web). Ta se samozřejmě primárně zabývá přestavbami BMW, podstatnou část portfolia tvoří starší dvouventily a také R NineT. Tentokrát se ale VTR vydali jinou cestou.

 

Že by se někdo pustil do nového BMW R 1200 R jsme zatím neviděli. Pro dnešní vlno retra má spoustu nevýhod v čele s kapalinou chlazeným motorem. Jenže na druhou stranu proč nevyužít kontrastů? Vždyť třeba nahoru vyvedené sání přináší možnost posadit nad válce košíky filtrů a to je detail za všechny prachy. Nad ním Marcel nechal původní nádrž, stejně tak nezasahoval do podvozku. Tedy vlastně ano, litá kola nahradila drátová od Kineo a hned to dalo motorce jiný šmrnc. 

 

Na předek místo divokého moderního světla s LEDkami kulatou klasiku a nad ní hliníkový štítek. Ze stejného materiálu pak celý podsedlový rám do kterého je vkusně zapuštěno zadní světlo i drobná sedačka (au). Výfuky vlastní výroby, pečlivá práce lakýrníka a hotovo. Další zajímavá motorka je na světě. A vůbec nevadí, že kombinuje moderní (třeba originál budík) s retrem (všimněte si detailu kolečka pro nastavení zadního tlumiče).

 

Foto: VTR Customs

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here