Lehká vyladěná motorka, která zaujme designem, to je přesně to s čím se chcete proplétat velkoměstem a blbnout na prašných cestách za ním. A co třeba takhle?

JSK Custom Design (web) to je Samuel Kao, původně Taiwanec, který odešel do spojených států, aby zde studoval automobilový design a následně v roce 2010 v Californii založil svoji dílnu na přestavby motorek. Svoji prvotinou zásadně zaujal vloni celý motocyklový svět, sportovního Sportstera Ivory Cometh jsme vám představili i na našich stránkách. Tentokrát se Samuel pustil do v customovém světě oblíbené motorky, BMW R NineT.

 

Na jednu stranu by se chtělo říct, že jakákoliv stavba z tohoto Bavora přitáhne automaticky pozornost, ale pravda je taková, že staveb z NineT už je tolik, že aby zaujal, musel Samuel udělat něco opravdu výjimečného. A podle nás se mu to povedlo. Téma scrambler tu není poprvé, ale tohle je fakt zajímavá motorka.

 

Základem všeho je optické odlehčení zadní části s kapotáží od SoCal (stejně jako hliníková nádrž) a dvojicí výfukových koncovek Supertrapp. Ty jsou po scramblerovsku vytaženy nahoru, svody vedou nad válci a v oblasti nohou jsou překryty karbonovými kryty. S použitím mimo asfalt se počítalo i v dalších detailech, přední vidlice jsou také kryty karbonem a olejový chladič se přestěhoval za přední masku inspirovanou endurem a flattrackem. Korunu tomu pak dávají široká karbonová řídítka Answer.

 

Motor zásadními změnami neprošel, technicky se mu dostalo otevřených filtrů sání namísto airboxu, opticky pak čelního a bočních krytů RSD. Zásadní změnu naopak prodělal podvozek, zadní tlumič byl vyměněn za endurový Gear Racing H2. Účelem bylo podle Kaa postavit motorku zábavnou jak ve městě, tak na prašných cestách. Za nás je tohle jasný vzkaz do BMW, jak by připravovaný scrambler na bázi R NineT měl vypadat.

Foto: JSK Custom Design

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here