Absolutně perfektní pneumatika pro okruhové maniaky, kteří se ale rádi svezou i na silnici a nechtějí hledat kompromisy.
Tahle 212 poskytuje doslova nehoráznou přilnavost a motorka překypuje citem, takže si můžete dovolit prakticky cokoliv. Neztratí se ani na silnici, což je velká výhoda. Špičkový produkt, Dunlop se zase vytáhnul.
.
Co říká výrobce?
– pneu je odvozená ze závodní pneumatiky D212 GP Pro – se specifikacemi ze závodů Isle of Man
– poskytuje jezdci takový výkon, jaký byl ještě několik let zpátky dostupný jen závodním týmům
– otestováno na vytrvalostních závodech 12 hodin Portimão a 24 hodin Barcelona v roce 2016
– ve velké míře zvyšuje přesnost řízení a poskytuje opravdový zážitek z jízdy
– systém NTEC zajišťuje pneumatice širší a jistější stopu
– díky technologii MT má pneumatika větší přilnavost na hranách běhounu
– pneumatika GP Racer D212 pomohla špičkovým jezdcům zlepšit své časy o dvě vteřiny na kolo oproti své předchůdkyni
– navazuje na odkaz svých předchůdkyň ze závodů endurance, zadní i přední pneumatiky mají 2× větší životnost
Co říká redakce? (testuje Karel Táborský na Hondě CBR1000RR Fireblade SP)
– Miluju ten pocit sportovních Dunlopů. Je jenom málo gum, z nichž je cítit obrovská jistota a jsem schopný je držet na limitu přilnavosti, protože přesně vím, kde se ten bod nachází.
– Potřebné teplo do nich dostanete už po jednom svižnějším kole, kdy naprosto zřetelně cítíte, jak se pod vámi motorka zpevní.
– Vynikající pocit mám z předku motorky, kdy máte v zásobě téměř nekonečnou přilnavost podpořenou spoustou informací od předního kola.
– Motorka se lehce skládá, výborně vede stopu a nechce jezdit zeširoka.
– Ve standardním setupu má Fireblade tolik přilnavosti, že téměř nevím, co s ní dělat.
– Chci si je vyzkoušet i na nějakým čistě závodním stroji, protože mě zajímá, jak budou reagovat, když se na ně doopravdy zatlačí.
– Výdrž nejsem schopný posoudit, protože každý tahá za plyn jinak a tohle je velmi relativní.