Vypadá to, že vedení Piaggio Group to myslí s Moto Guzzi V85 vážně a na jednom z podzimních veletrhů se dočkáme finální verze.

Mezi tím se na veřejnost dostávají další informace o připravované novince, tak si to pojďme shrnout. To hlavní se týká motoru. Ten se sice na oko tváří stejně, jako současný motor V9, ovšem realita bude jiná. Jediné, co zůstalo je vrtání a zdvih (84 x 77 mm) a tím pádem i objem 853 cm3.

Ventily zůstávají dva na válec, sací jsou titanové, tedy o polovinu lehčí a díky tomu mají jinou geometrii. To vede k vyššímu výkonu, stejně jako kompletně nové mazání s polosuchou skříní. Písty jsou o 30% lehčí, díky čemuž nejen naroste výkon, ale také se sníží vibrace. Vstřikovače vzrostou z 39 mm na 52 mm, k elektronickému plynu ride by wire přibudou nejen palivové mapy, ale také kontrola trakce.

Výsledkem změn na motoru by mělo být slibovaných 80 koní a 80 Nm, což sice nejsou žádná závratná čísla, ale vemte v potaz, že současná V9 má 55 koní a 62 Nm. Konstruktéři Moto Guzzi slibují nízkou hmotnost celého stroje, což nám teda při pohledu na masivní zadní rám moc nesedí, ale budeme jim věřit.

Pravdou je, že cestovní enduro se vzduchem chlazeným motorem bude ojedinělý zážitek, na který se rozhodně těšíme.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno