Čas od času člověk narazí na motorku, u které se v ten moment zastaví svět. Vše okolo přestane existovat a jedinou existující věcí je krása onoho stroje. Tak proč se nepodělit?

Firma Deus Ex Machina (web) rozhodně nepatří mezi nováčky customového světa, naopak je to vyhlášená značka, jejíž dílny a prodejny dnes najdeme nejen v původní Austrálii, ale také v Miláně, na Bali, v LA nebo Japonsku. V jejich portfoliu najdete desítky customů ze všech možných motorek. Tuhle Kawu má na svědomí australská dílna, konkrétně Jeremy Taganda.

 

Jeremy má řadu W od Kawasaki obecně rád, tohle je jeho několikátý stroj s typickým řadovým dvouválcem, kterému vévodí královská hřídel. Tentokrát to byla W650, ovšem převrtána na 730 cm3 a doplněna o vlastní vačkovou hřídel. Unikátní je rám vlastní výroby, k oldschoolu se hodící hardtail, doplněný o přední Springer vidlici.

 

Výčet koupených dílů není příliš dlouhý, v podstatě se dá mluvit o nádrži ze starého Triumphu, světlech a bubnových brzdách, které původně sloužily na Yamaze. Zbytek je pak ruční prací. Na první pohled by se zdálo, že jí nebylo moc, ale zabrouzdejte do detailů. Děrované kryty vzduchových filtrů, výfukové svody s krásným rádiusem nebo vlastní sedlo potažené kůží, to všechno je mistrovská práce. Vivat Jeremy!

Foto: Deus Ex Machina

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here