Přestavby supermotardů se moc často nevidí, tak tu pro vás máme jednu vyvoněnou americkou záležitost.

Za přestavbou tohoto hodně zábavného Itala, stála jedna důležitá a nemilá událost. Předchozí majitel ho s pouhými 300 mílemi na tacháči zbořil tak dokonale, že z toho byla totálka. Relativně levného šrotu se chopil Michel Vis a začal budovat. První na řadu přišel podsedlový rám a nádrž, které spáchal Sean McDougall.

Na podsedláku přistálo úzké sedlo z motokrosové Hondy CRF. Výfukové svody, zakončené koncovkou původně určenou pro R6, jsou vlastní výroby. Vývoj výfuku nebyl podle Mika jednoduchý, párkrát si totiž spálil nohu, tak ho musel jinak namotat 🙂 .

Když byli položeny základní kameny stavby, putovala motorka do Seattlu, kde ji krapet poladili motor. Dostala také pérování Öhlins a úžasný ráfky z uhlíkových vláken od BST. Bohužel zadní se dělá jen v 6“ rozměru, což znamená 190 mm pneumatiku, ale co naplat i tak to je pořád pěkný.

Přední světlo z Yamahy MT-03 je velmi vyhledávané mezi staviteli a proto nás nepřekvapuje, že je i na tomto Hypermotardu. Decentně tak doplňuje celkový minimalistický vzhled.

Foto:

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno