Italská Moto Guzzi pro tentokrát ve znamení velkých cruiserů. Trojici derivátů z Californie 1400 doplňuje slušně ulítlý koncept karbonového baggeru se stejným základem

Eldorado

Baví vás velká California od Moto Guzzi, ale přeci jen byste radši něco trochu víc oldschool? Pak právě pro vás je tato novinka. U Guzzi Californii odstrojili, dali menší přední kolo (obě drátěná), pořádný balón (130/90-16), přidali hluboké blatníky, zbavili ji zadních LED světel, které nahradilo klasické, sem tam nějaký ten chrom navíc, jinou sedačku. Hodně nás baví, že šli i do takového detailu, jako je opláštění zadních tlumičů. A když už to celé měli hotové, zabalili to do laku a designu, který připomíná starou Moto Guzzi 850 Eldorado z šedesátých let. Technicky se nic nezměnilo, stále tu tedy máme vzduchem chlazený dvouválec o objemu 1380 cm3, který dovede hodně slušně zatáhnout. Ve výbavě pak přibyl tempomat. Jo, tohle si najde zákazníka.

 

Audace

Guzzi se rozhodla ukázat, na kolik stylů se dá California předělat. Tam, kde je Eldorado krásnou vzpomínkou na časy dávno minulé, Audace ukazuje svaly, je ostrým muscle bikem. A jak se taková změna dělá? Tak předně kratší karbonový blatník, menší světlo, kratší výfuk s ostřejším zvukem (podle výrobce navíc přidá pár koníků navíc ve vrchních otáčkách) a především pořádně široká rovná řídítka. K tomu hodně černé barvy a naopak málo chromu, a jelikož drsňáci jezdí sami, tak jednomístné sedlo. Sportovnímu designu pak přidává klínek pod motorem a posazu klasické stupačky namísto ploten. To se to budou brousit o asfalt!

 

MGX-21

A do třetice California, tentokrát jako koncept MGX-21. Bagger se stává stále populárnějším stylem a pouští se do něj i u Guzzi. Ale ne jen tak nějak obyčejně, k velké přední masce se tu přidává masivní zadek se zajímavým tvarem, ve kterém jsou ukryty kufry, drobné sportovní stupačky a také výrazné plné disky kol (přední 21“). Celé to pak výrazně podtrhuje to, že část kapot je vyrobena z karbonu a co může být na motorce černé, to černé je, tedy s výjimkou krytů hlav válců, třmenů a špičky předního blatníku, kde je červená. A detail zadních LED světel, to je fakt úlet. 

Foto: Piaggio Group

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno