Guzzi slaví padesátiny od prvního modelu V7 kompletní přestavbou téhle ikony a jednou výroční edicí

Model přichází s označením V7 III a při pohledu na samotnou specifikaci vám dojde, že se vlastně jedná o komplet novou motorku. Přestavěný byl motor, nové hliníkové hlavy, písty, válce, všechno je zas o kousek jinačí než u modelu V7 II. Nezměnil se ovšem objem (stejné vrtání a zdvih 80 x 74 mm), ventily jsou nyní postaveny progresivněji (zůstávají ale dva 2 na válec!).

V7 III SPECIAL předznamenává to nejklasičtější pojetí s drátěnými koly a chromovými výfuky

Modernější je plnění (včetně přepracovaného sání) a taky výfukový systém je efektivnější pro hoření – díky tomu narostl i výkon motoru na 52 koní a maximální točák 60Nm dostanete nyní už pod 5000 otáčkami! Milovníci klasiky můžou být klidní, zůstalo se u suché spojky, i když i ta je vylepšena a měla by se nyní pyšnit delší výdrží.

Verze V7 III RACER je tradičně ta závodnější s červeným rámem, zadními Öhlinsy a velkými plochami natřenými sexy stříbřenkou

Nová je geometrie ocelového rámu, zadní tlumiče Kayaba bude možné nastavit, nová V7 by díky níž uloženému rovnému sedlu měla nabídnout i větší pohodlí. Verze V7 III RACER je tradičně ta závodnější s červeným rámem, zadními Öhlinsy a velkými plochami natřenými sexy stříbřenkou. V7 III SPECIAL předznamenává to nejklasičtější pojetí s drátěnými koly a chromovými výfuky.

ANNIVERSARY s naprosto úžasně působícím hnědým koženým sedlem, spoustou chromu a logem logem V7 „50“,

V7 III STONE, to je potom celý motocykl hozený do černé s liťáky. A kdo to má rád opravdu exklusivně, tak pro toho je limitka ANNIVERSARY s naprosto úžasně působícím hnědým koženým sedlem, spoustou chromu a logem logem V7 „50“, které zdobí boční kaslík pod koleny. Hezky tu motorku dotáhly k naprosté dokonalosti a my už pomalinku začínáme šetřit…

V7 III STONE, to je potom celý motocykl hozený do černé s liťáky

Foto: Moto Guzzi

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here