Když byl před pár týdny představován nový Indian Scout Bobber, zástupci značky v České republice se jen tak mimochodem zmínili, že se letos chystá ještě něco a že budeme dost překvapeni. Tak to teda jsme, tohle jsme nečekali! Jasně, Indian se do flat tracku pustil s vervou a letos se mu v americkém mistráku neuvěřitelně vedlo – ve finálním hodnocení sebral všechna tři místa na bedně, ale že se s ním pohrnou i do sériové výroby…

Dobře, FTR1200, jak se tahle dnes představená novinka jmenuje, není zatím ve stádiu sériovky, jedná se o prototyp, ale z řad Indianu zní poselství, že sériovka bude brzy a nebude se příliš lišit. A to bychom si pánové teda nechali líbit! Jasná inspirace flattrackovým speciálem FTR750 je viditelná především na rámu. Na rozdíl od Scoutů žádný odlitek, ale krásný trubkový rám a kyvka, v tomto případě z chrom-molybdenové oceli. Ze Scoutu pak vychází motor o objemu 1133 cm3 doplněný o parádní výfukovou soustavu S&S, která samozřejmě v sérii moct být nebude. O případném výkonu sice americký výrobce mlčí, ale mohli bychom být někde kolem 100 koní a 100 Nm, což na takovou motorku v pohodě stačí. Obzvlášť, pokud FTR váží 194 kg! Jasně, v sérii asi nebudou komplet karbonové kapoty a nádrž a nějaké to kilo navíc přibude.

Sériové provedení také určitě přijde o ráfky Traction od Roland Sands Design, ale neměl by být problém vyrábět v sérii něco podobného.  Otazník pak visí také nad podvozkem, na prototypu jsou použita vidlice i tlumič od Öhlinsu. Otázka bude, jak moc bude chtít Indian FTR udělat levně. Ono je těch otazníků hodně, ovšem jedno je jasné. Indian se rozhodl vykročit dál od cruiserů a zvolil hodně zajímavý směr. Držíme pěsti, protože na něčem takovém se rozhodně chceme v budoucnu svézt.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno