H2 SX

Už při příchodu přeplňované H2 nám bylo jasné, že nezůstane u jednoho modelu a teď konečně Kawasaki strčila kompresor do něčeho maličko civilnějšího. U H2 SX jde hlavně o nezaměnitelné zážitky při cestování. Přes 200 koní bude s motorkou nehorázně cvičit a všechna ta rychlost bude podpořená kvílením kompresoru. Přeplňovaný motor je už ve své druhé generaci, takže je jemnější a snaží se o větší civilizovanost. Celá jednotka zhubnula o tři kila a také se zvětšila palivová nádrž. Díky tomu by cesťák měl ujet přes 300 kilometrů na jeden zátah.

Zesílený je rám, kvůli lepší stabilitě se zvětšil rozvor a kapotáž teď bude lépe chránit jezdce. Odpružení je kompletně nastavitelné a o zastavení se postarají radiální brzdy od Bremba. Kawasaki bude nabízet i verzi SE, která má pancéřové brzdové hadice a hlavně TFT displej na palubce. Bonusem pak jsou světla natáčející se do zatáček.

Z elektroniky nechybí vůbec nic – je tady kontrola trakce, zatáčecí ABS nebo nastavitelná motorová brzda. Dlouhé jízdy pak zpříjemní tempomat, obousměrné rychlořazení a když budete mít chuť, můžete ze světel vypálit za pomocí systému Launch Control.


Z900RS Cafe

Krásného naháče Z900RS už z našich stránek znáte a v Miláně se k němu připojila verze Cafe, která chce zaujmout hlavně stylaře. Je jasné, že tady se hraje hlavně na design, takže dostanete nižší sportovní řídítka, jiné sedlo a hlavně sportovní kapotu. Nejsme si jistí tou bílou linkou u plexi, ale to je otázka vkusu.

Rozhodně víme, že tahle mašina bude výborně jezdit, protože motor a podvozek dobře známe a můžeme potvrdit, že tady nebude nouze o skvělou zábavu. 110 koní bude naprosto akorát.


ZX-10R Ninja SE

Litrová Ninja patří mezi nejlepší superbiky a ve verzi SE si to bude moci rozdat s těmi nejlepšími. Výraznou novinkou je použití elektronického odpružení Showa, které bude spojené s jednotlivými jízdní režimy. Vybrat si můžete buď Road, Track nebo Manual, což je čistě uživatelský mód – pochopitelně plně konfigurovatelný. Ve verzi SE pak dostanete i kovaná kola, které ušetří neodpruženou hmotu a obousměrný systém rychlořazení.


Ninja 400

Dvěpade i tříkilo je minulostí, přivítejte zbrusu novou čtyřstovku. Kawasaki s ní chce navázat na úspěchy menších kubatur a že má na co navazovat. Malou Ninju jsme vždycky milovali pro její hravost – tou doslova přetékala. A čtyřstovka v tomhle bude podle všeho ještě lepší. Jde o zcela novou motorku, ne žádnou evoluci starších modelů. Motor úplně nově navržený a má více síly i točivého momentu úplně všude.

Chcete čísla? Teď má celých 45 koní při 10 000 otáčkách a točivý moment se vyšplhal až na 38 Nm. A to je o deset koní víc, než měla třístovka! Dáme za to ruku do ohně, že tohle bude fakticky živej stroj. Navíc je tady i výrazné uspořená váhy. 8 kilo dolů je slušná hodnota. Kawasaki tvrdí, že při stavbě rámu zužitkovala poznatky z hyperbiku H2, což je smělé tvrzení, ale proč jim nevěřit. Trochu nám chybí otočená vidlice vpředu, ale za tyhle peníze asi nemůžeme mít všechno. Vzhledově je to poutavá motorka, v zelené barvě dokonce hodně. Ostře řezané tvary doplňují i aerodynamická křidélka u světel – naprostá paráda! Digitální budík s analogovým otáčkoměrem se povedl a výborná zpráva je, že sedlo je výšce 785 mm, což zaručuje pohodlné dosáhnutí na zem i menším postavám nebo děvčatům.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here