Koncept V85

Největším tahákem na milánském stánku Moto Guzzi byl pro letošek jednoznačně koncept V85. Továrna z Mandella del Lario jím ukázala, že segment cestovního endura je pro ni i nadále důležitý a podle hlasů z vedení Guzzi půjde ostrá verze do výroby v roce 2019, takže se jí dočkáme za rok na stejném místě. Co je ovšem důležitější, MG na tomto konceptu prezentovala zcela novou kombinaci motor a rám.

Dvouválcové véčko se sice tváří jako to, které slouží v modelech V9, ovšem jeho konstrukce je zcela nová. Podrobnosti sice továrna zatím tají, ovšem víme, že z objemu 850 cm3 dokáže dostat 80 koní. Rám je nový už od pohledu a Guzzi chce na této dvojici postavit celou novou modelovou řadu, kterou se chystá oslavit stoleté výročí značky v roce 2021. Spolu s rámem je pak nová také asymetrická kyvná vidlice s kardanem.

Samotná V85 je zvláštní kombinací moderny a historických prvků. V designu jde jasně najít odkazy na modely Quota nebo NTX, ovšem nechybí moderní podvozek Öhlins s vyoseným zadním tlumičem a řádně macatou USD vidlicí, LED světla nebo plně digitální palubka. Uvidíme, jak moc se sériovka bude lišit od tohoto konceptu.

V7 III Carbon, Milano a Rough

Retro frčí a u Guzzi to dobře vědí. Proto jejich řadu V7 rozšíří tři nové varianty. Název Carbon mluví za vše, tento materiál se objeví na blatnících a podsedlových krytech. Zbytek motorky je matně černý s několika výraznými černými díly. Luxus limitované číslované edice dodá navíc alcantarové sedlo. Milano pak naopak pracuje s blatníky hliníkovými, které doplní chromované koncovky výfuků a madlo pro spolujezdce. Temný Rough se odlišuje především drátěnými koly, všudypřítomnou černou barvou a pneumatikami s hrubým vzorkem.

V9 Roamer a Bobber

Drobné změny prodělají do příští sezóny také větší retra. Roamer se posune víc do cestovna – dostal plexi štít a také nové zadní tlumiče slibující větší komfort. Bobber je kromě barev v podstatě beze změn.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here