Tiger 1200 XR a XR

Oblíbené Tigery se dočkaly řádných modifikací, takže jsou dotaženější, než kdy dřív. Hodně nás baví, že Triumph dokázal srazit hmotnost o celých 10 kilogramů, což je opravdu hodně. Váha je totiž něco, co velkého Tigera v minulosti docela omezovalo a oproti konkurenci v téhle disciplíně ztrácel. Ušetřit hmotnost se povedlo jak na motoru, tak podvozku a samozřejmě výfuku.

Na modelech 1200 XC a XR je okolo 100 nových komponentů, takže se jedná o pořádný upgrade a nejenom lehkou evoluci. Motor má lepší odezvu na otočení plynu, jezdec pak bude těžit z vychytanější pozice za řídítky a s tím spojeného komfortu.

Cestovatelé pak ocení zbrusu novou TFT palubku, která je kompletně nastavitelná, v noci uvidí lépe díky adaptivním světlům, které mají funkci natáčení do zatáčky. Šest jízdních režimů doplní i nový mód Off Road Pro, takže si na své přijdou i opravdoví enduráci. Převodovka umí řadit bez použití spojky nahoru a dolů. Bezklíčkové startování je pak něco, co se nám začíná doopravdy líbit.


Tiger 800 XC a XR

Malý Tiger je masivně oblíbená motorka a my se tomu vůbec nedivíme. Kombinace hravého podvozku a skvělého motoru okouzlila řadu zákazníků a pro rok 2018 je tady zcela nový model. Motor dostal více charakteru, lepší zvuk a díky kratší jedničce bude mít více síly. Pokud si to budete přát, můžete ho mít také s omezeným výkonem pro řidičák A2.

Ve fabrice rozhodně nezaháleli a osmikilo má na sobě přes 200 vylepšených komponentů. Výborně vypadá LED osvětlení, nová TFT palubka a podsvícené ovladače s příjemným joystickem, který ovládá palubní systémy.

Malý Tiger se dočkal i nového designu, grafiky a spousty vychytaných detailů. To dobré, kvůli čemu ho máme tak rádi, ale zůstalo. Takže je tady pořád 95 koní a soundtrack, který jiná motorka nenabízí.


Bonneville Bobber Black

Tenhle krásný Bobber byl pro Triumph masivní trefou do černého. Je to nejrychleji se prodávající motorka v 115leté historii téhle ostrovní značky.

Pro rok 2018 je ještě černější, ostřejší a zlejší. Kromě nové barvy dostal vylepšenou přední vidlici Showa se zvětšeným průměrem na 47 mm, LED světlo s denním svícením a tempomat je teď už ve standardní výbavě. Na téhle motorce jsme toho najeli dost a musíme uznat, že se vážně povedla.


Bonneville Speedmaster

Kromě Bobbera a modelu T120 Triumph ukázal dalšího Bonniho v řadě – model Speedmaster. Ten v roce 2018 přijíždí s vylepšeným designem, LED osvětlením, poslední generací ABS a nastavitelné kontroly trakce nebo tempomatem.

Bonniho můžete ustrojit do dálničního kitu, který obsahuje sadu kufrů, nebo si naopak pořídit verzi Maverick, která je naopak oholená je na jednu sedačku a má širší řídítka.

2 KOMENTÁŘE

  1. Pro mně ta nejlepší značka mezi výrobcema. Co všechno dokázali za několik let a co dokazují každým modelem, tak to je něco.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here