Leoncino 800/Trail

Větší Leoncino bylo dalším logickým krokem po modelu 752S, se kterým novinka sdílí kapalinou chlazený řadový dvouválec (754 cm3 / 81,6 koní). Ovšem tam veškerá technická podobnost končí, Leoncino má jiný rám i všechny další komponenty.  Hodně potěšující je masivní přední 50mm vidlice od Marzocchi, která je navíc nastavitelná. Stejně tak zadní tlumič, troufneme si říct, že od Sachsu. Špatně na tom nejsou ani brzdy, na předku je dvojice 320mm kotoučů s radiálními Bremby. Trošku horší je pak údaj o hmotnosti (224 kg pohotovostní), ale po zkušenosti s Leoncinem 500 se jí nebojíme.

Stejně jako u zmiňované pětistovky, i tady Benelli připravila hned dvě verze. Trail je více scrambler, poznáte ho okamžitě – křiklavé barvy, dvojice výfuků svedených pod sedlo, štítek nad světlem a pneu Pirelli Scorpion Rally STR. Tím by klidně mohl výčet skončit a bylo by to v pohodě. Jenže u Benelli šli dál. Trail má totiž vyšší zdvihy tlumičů (140 mm) a hlavně jiná kola (19“/17“). Oba modely lahodí oku, a troufneme si říct, že hodně zajímavá bude také cena.

 

BN 251S

Malé objemy ještě stále tvoří prodejní gró Benelli a tak není divu, že se ledy hýbou i tady. Trochu. Písmeno S za oblíbenou 251 totiž neznamená žádné technické změny, pouze nový design. Přední LEDkové světlo, nové tvary a barvy.
249 cm3 / 25,8 koní / 163 kg (PH)

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here