Nejde jen o spojení dvou technologických exkluzivit – přeplňovanou Kawasaki H2 a Bimotu Tesi s kyvnou vidlicí vpředu, ale také o zcela nečekané spojení těchto dvou značek. Bimota se už nějakou dobu tvářila jako mrtvá a najednou žije a my se dozvídáme, že to je právě díky japonskému gigantovi, který koupil její 49,9 % podíl. Tak teď se asi budou dít věci.

Nebo už vlastně dějou! To nejlepší z obou značek. Bimota na konstrukci s přední kyvnou vidlicí a řízením rejdovým čepem pracuje už od devadesátých let, a jestli to má někdo zmáknuté, tak právě ona! Tesi H2 navíc nabízí možnost nastavení geometrie. Kawasaki samozřejmě dodala tu šílenou přeplňovanou lokomotivu, ovšem zatím netušíme v jakém nastavení a kolik tedy bude mít koní. Troufneme si ale tipovat, že by to mohla být H2R s 243 koňmi. Krom toho je od Kawasaki elektronika a to včetně semiaktivních tlumičů Öhlins. Ty jsou oba umístěny pod sedlem, odkud je řízeno tlumení zadní, ale nově i přední kyvky. Jestli chce mít někdo v garáži technicky nejzajímavější motorku současnosti, tohle bude asi horký adept. K tomu si připočítejte hromadu karbonu, CNC frézovaných hliníkových dílů a špičkové komponenty. O designu si myslíme svoje, ale rozhodně nepopíráme, že Miláno 2019 přineslo novou legendu.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno