CBR1000RR-R Fireblade a CBR1000RR-R Fireblade SP

Již 28 let jsou slova „Honda Fireblade“ synonymem pro skvělou ovladatelnost, vyváženost a ryzí potěšení z jízdy. S rokem 2020 značka Honda otevírá zcela novou kapitolu v barvité historii modelu Fireblade a přináší na trh nový stroj, který byl „zrozen pro závody“.

Díky silné inspiraci MotoGP speciálem RC213V a jeho homologovaným silničním sourozencem RC213V-S je CBR1000RR-R Fireblade pro rok 2020 poháněn tím nejsilnějším řadovým čtyřválcovým motorem, jaký společnost Honda kdy vyrobila. Se stejným vrtáním i zdvihem, jako u RC213V-S, nabízí CBR1000RR-R Fireblade pro rok 2020 maximální výkon 160 kW při 14 500 ot./min. a maximální točivý moment 113 Nm při 12 500 ot./min. Ručička vah se přitom zastaví již na hodnotě 201 kg.

Model CBR1000RR-R bude k dispozici také ve variantě SP. Ta je navíc vybavena druhou generací poloaktivního odpružení Öhlins Electronic Control se 43mm vidlicí NPX a se zadním tlumičem Öhlins TTX36 Smart-EC, novými čtyřpístovými radiálními předními brzdovými třmeny Brembo Stylema a stejným zadním brzdovým třmenem Brembo, který je použit u RC213V-S.

Obě varianty se vyznačují špičkově propracovanou aerodynamikou, rovněž inspirovanou strojem RC213V ověnčeným množstvím vítězství. Ta přispívá k prvotřídním vlastnostem stroje, stejně jako nová šestiosá jednotka Bosch pro měření setrvačných sil. Ta nahrazuje pětiosou jednotku použitou u předcházejícího modelu a umožňuje mimořádně přesné výpočty podélných i bočních náklonů a stáčení pro ještě přesnější kontrolu nad chováním stroje, bezkonkurenční úroveň ovladatelnosti a maximální výkony.

V souladu s filozofií centralizace hmoty jsou obě verze CRB1000RR-R Fireblade a CBR1000RR-R Fireblade SP vybaveny lehkou titanovou koncovkou výfuku Akrapovic. Obě verze budou dostupné ve dvou barevných provedeních: červené Grand Prix Red, inspirované barvami týmu HRC, a v matné perleťové černé Matte Pearl Black.

SH125i

Mimořádně populární skútr SH125i vstupuje do roku 2020 jako prakticky nový stroj. S odkazem na mnoho milionů prodaných kusů počínaje modelem SH50 z roku 1984, SH125i pro rok 2020 přichází s výkonnějším a úspornějším motorem spojeným s elegantním inovovaným „tělem“, které díky upravené konstrukci rámu nabízí o více než 50 % více odkládacího prostoru.

SH125i pro rok 2020 pohání nový čtyřventilový motor s technologií ‘eSP+’, který splňuje požadavky emisní normy EURO 5. Kromě vyššího maximálního výkonu a dynamičtější akcelerace se nový motor vyznačuje oproti předchůdci také nižší spotřebou paliva. Součástí standardní výbavy je kromě systému Idling Stop také systém nastavitelné kontroly trakce Honda Selectable Torque Control (HSTC).

Nově zkonstruovaný rám nejenže zlepšuje ovladatelnost, ale uvolňuje také mimořádně důležitý vnitřní prostor. Díky tomu model SH nově nabízí schránku pod sedlem o objemu 28 l. K vyšší praktičnosti a komfortu přispívají USB nabíjecí zásuvka, inteligentní klíč Honda Smart Key, který umožňuje ovládání nového vrchního kufru, i optimalizovaná geometrie odpružení zadního kola.

CRF1100L Africa Twin a CRF1100L Africa Twin Adventure Sports

Na veletrhu EICMA budou poprvé v Evropě vystaveny také nedávno představené nové modely CRF1100L Africa Twin a CRF1100L Africa Twin Adventure Sports.

Obě verze modelu Africa Twin jsou nově poháněny lehčím a výkonnějším řadovým dvouválcovým motorem o objemu 1 100 cm3 vyznačujícím se vyšším výkonem i točivým momentem a také plněním požadavků emisní normy Euro 5. Obě verze rovněž využívají lehčí a užší rám, jenž zvyšuje agilitu i komfort stroje.  Poprvé u značky Honda je model Africa Twin vybaven zcela novým 6,5palcovým dotykovým TFT displejem s uživatelským rozhraním.

Srdcem každého stroje je nejmodernější elektronika s šestiosým snímačem setrvačných sil IMU, který řídí systém nastavitelné kontroly trakce, systém pro zamezení zvedání předního a zadního kola či systém ABS umožňující brzdění v zatáčkách a zároveň umožňuje intuitivnější řazení dvouspojkové převodovky DCT.

CRF1100L Africa Twin ‒ dostupná v červené Grand Prix Red a v matné černé Matte Ballistic Black ‒ je primárně určena pro dobrodružství v terénu, k čemuž přispívá kapotáž v rallye stylu, štíhlá 18,8l nádrž, nízký plexi štítek a dušové pneumatiky.

CRF1100L Africa Twin Adventure Sports se od základní verze Africa Twin více odlišuje a je plně vybavena pro dlouhé cesty, na kterých jezdec ocení plexi štít nastavitelný do pěti pozic, třístupňová světla pro přisvěcování do zatáček, bezdušové pneumatiky a nádrž o objemu 24,8 l. Pro rok 2020 může být verze Adventure Sports vybavena volitelným elektronicky regulovaným odpružením Showa Electronic Equipped Rider Adjustment, které je zárukou dokonalé jízdy bez ohledu na typ povrchu. Stroj bude dostupný v provedení perleťová bílá Pearl Glare White ‒ Trikolóra a v černé metalíze Darkness Black Metallic.

CMX500 Rebel

Kompaktní cruiser Honda s řadovým dvouválcem o objemu 500 cm3 určený pro držitele řidičského oprávnění A2 získal pro rok 2020 řadu vylepšení. Kromě revidovaného odpružení, kompletního LED osvětlení (včetně výrazně přepracovaného kruhového světlometu), nového ukazatele zařazeného rychlostního stupně, třecí spojky, pohodlnějšího sedla a nového výfuku CMX500 Rebel navíc nově splňuje požadavky emisní normy Euro 5.

CMX500 Rebel S Edition v šedé metalíze Matte Axis Grey Metallic přichází vybaven sadou příslušenství montovaného ve výrobním závodě, který zahrnuje kryt světlometu, černé kryty vidlice a manžety a dále sedlo s prošívaným kosočtvercovým vzorem.

CB1000R

Vlajková loď řady nahých strojů Honda Neo Sports Café – CB1000R – v sobě kombinuje klasické linie, moderní prvky a vzrušující výkony. Od svého představení v roce 2018 byla inspirací pro celou řadu úprav a do roku 2020 vstupuje s drobnými kosmetickými změnami, které ještě více zdůrazňují její prémiový vzhled a nepřehlédnutelnost na silnici.

Stříbrné akcenty byly odstraněny a kompletně černá hlava řízení je doplněna novým lemem světlometu v matné černé barvě Metallic Matte Ballistic Black. Barevné změny zadní pružiny a předních brzdových kotoučů jsou završeny výrazným stříbrným závodním pruhem probíhajícím po „páteři“ palivové nádrže.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno