O elektrických Zerech jste se na našich stránkách už mohli ledasco dozvědět. Jisté je, že s E-biky budeme do budoucna muset počítat .

První krůčky už mají stroje od Zera za sebou a teď přišlo na řadu jejich vylepšování. Kritizovány byli hlavně problémy s brzdami, jezdecká pozice, velikost a rozměry kol, maximální rychlost, doba nabíjení, ale i zdánlivě hlasitý rachot řetězu.

Ke slovu přišel i re-desing vzhledu, protože první kousky připomínali více krabici od bot než motorku. Produktové řady pro rok 2011 poněkud změnily směr. Byl najat známý závodník Scot Harden a bývalý inženýr od Buella Abe Ashkenazi a to je jasný signál, že Zero má zájem budovat skutečné motocykly a ne jen jakési elektrické kola.

Pro rok 2011 dostane baterie o 12,5 procenta více kapacity a volitelnou rychlonabíječku, která zkracuje nabíjení až o 2 hodiny. Celková doba nabíjení standardní nabíječkou se pohybuje kolem 4 hodin. Nejvyšší rychlost je 67 km/h a dojezd v městském provozu je téměř 70km nebo 30-60 minut off-road provozu. (Oba modely X a MX jsou k dispozici také v homologované verzi) Modely S a DS vyměnily řetěz za tichý a bezúdržbový řemen.

Brzdy dostaly větší přední kotouč, a pancéřové hadice a další drobné vylepšení. Dalším krokem k zlepšení jízdních vlastností je použití širších motocyklových pneumatik 110/70-17 a 130/70-17 nebo 100/80-17 a 110/90-16 podle typu motocyklu.

Co ale každý pozná hned, je nový design, který vypadá mnohem lépe.
Pokud toužíte po elektrickém biku koukněte na http://www.zeromotorcycles.com

Foto: ZERO

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno