HRC potvrdilo, že pád Casey Stonera v osmihodinovce v Suzuce byl zapčíčiněn mechanickým problémem plynu. HRC se omlouvá Casey Stonerovi a děkuje mu za úsilí, které projevil v návaznosti na účast při osmihodinovém závodě

Závodní oddělení Honda Racing Corporation provedlo podrobnou analýzu motocyklu po havárii Casey Stonera minulý víkend v osmihodinovém závodě na okruhu Suzuka.
 
Kontrolovalo se ovládání plynu, které je konkrétní specifikací pro tovární motocykly HRC pro závody Endurance a liší se od standardního plynu používaného na silniční verzi Hondy CBR1000RR. Závada byla objevena na kabelu ovládání škrticí klapky.
 
Tento druh problému nikdy v minulosti ještě nevznikl, nicméně HRC se rozhodlo, že přestane používat tuto specifikaci ovládání plynu a navrhne novou, která bude použita pro vytrvalostní závody.
 
HRC se omlouvá Casey Stonerovi a děkuje mu za úsilí, které projevil v návaznosti na účast při osmihodinovém závodě na okruhu Suzuka.

Foto: honda

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here