Dejte si k obědu tři sklenice pěkně suchého Martini, trochu přivřete oči a svět začne měnit svoje tvary. Designérům z Iconu z toho vylezla tahle zajímavá přestavba Triumphu Thruxton

Zatímco většina customového světa upíná svou pozornost k novým modelům Triumphu s dvanáctistovkými motory, naše oblíbená americký firma Icon One Thousand (web) se pustila do staršího Thruxtonu se vzduchem chlazenou devítistovkou. A jak je u těchto pánů obvyklé, nejde jen o drobnou přestavbu, ale radikální změnu designu i techniky.

 

Tentokrát Kurt Walter, hlavní designér Iconu, opustil od oblíbeného postapokalyptického stylu a pustil se směrem k závoďákům 80. let. Základem designu se stala polokapota  značky Airtech původně určená pro legendární Ducati MH900e. Tu bylo potřeba dále dotvarovat, aby sedla k nádrži pocházející z Yamahy Fazer. Od Airtechu pochází také zadní kapota, do které Kurt se svým týmem schovali dvojici výfukových koncovek a upravený tepelný štít z Ducati Panigale. Celá kapotáž pak byla nalakována do tmavě zelené, kterou Kurt miluje už od dávných dob, kdy se objevila na Pontiacu Verdoro.

Kapotáží a výfuky samozřejmě změny neskončili, zásadně se změnil také podvozek. Zadní kyvná vidlice byla upravena pro použití monotlumiče Nitron, s čímž šel ruku v ruce kompletně nový zadní rám. Kola s mohutnými středy pochází ze staré Kawasaki KZ1000 a doplnily je zakázkové brzdy EBC a mamutí pneumatiky Avon. Přední vidlici pak darovala H-D Wide Glide. Pro Kurta a jeho tým to celé znamenalo týdny ladění a upravování, aby spolu vše fungovalo. Zajímavostí je, že při hledání vhodných budíků pak sáhli po dvojici z nového Thruxtonu 1200.

 

 

 


Foto: RideIcon.com

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno