Už jsme si dlouho nedali nějakou tu stavbu od mistra Sandse, tak to pojďme napravit. Kluk americkej se pustil do nového Indianu Scout a nezůstal kámen na kameni

Značka RSD spolupracuje s mnoha výrobci a Indian není výjimkou. Tým v čele s Rolandem Sandsem už použil jak jejich velký motor z modelu Chief (zde), tak kapalinou chlazenou jedenáctistovku Scout (zde). Do té se teď pustil podruhé a úplně v jiném stylu – vzorem se staly závodní stroje Indian z první poloviny minulého století.

 

Ze Scoutu použili u RSD vlastně jen motor, který umístili do vlastního rámu posvařovaného z chrom-molybdenových trubek. Stejným způsobem je vyrobena také přední vahadlová vidlice, které ale kontrastuje moderní tlumič Öhlins TTX. Tutéž značku pak najdeme také na zadním tlumiči pracujícím s trubkovou kyvkou. Krásným detailem je podrámová nádrž, tak jako to bývalo na starých motorkách.

 

Z oldschoolu přechází také tenké kožené sedlo, naopak moderním prvkem jsou chladiče vlastní výroby. Kola, výfuk, představce, hefty a řada dalších dílů pochází z katalogu RSD, brzdy Performance Machine s pumpami RSD. Finále v podobě parádního laku dlouholetý spolupracovník Airtrix a je z toho nádherná podívaná.

 

Foto: RSD

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here