Indian Scout, to je pojem. Motocykl, který se v různých obměnách vyráběl od roku 1920 až do 1948, je nejúspěšnějším modelem značky a krom prodejních úspěchů se mu dobře dařilo také na závodních dráhách a při pokusech o rychlostní rekordy

Moderní pojetí postavené pro letošní sezonu novým majitelem Indianu, společností Polaris, by si rádo z této slávy uzoblo také svůj kousek a je fakt, že nový motor zatím sbírá samou chválu. Ovšem ne každému je sériová motorka dobrá. Aby se designově Scout víc přiblížil svému historickému předchůdci, rozhodli se v RSD vyrobit trubkový rám.

A jelikož jde o hmotnost, trubky jsou z chrom-molybdenové oceli, stejně jako kyvná vidlice. U té Sands zachoval netradičné boční uchycení tlumiče, ovšem už podle žluté pružiny je jasné, že tu máme co do činění se značkou Öhlins, konkrétně jejich modelem TTX.

Stejného výrobce pak najdeme i na přední vidlici. Dále na podvozku najdeme lehká frézovaná kola RSD a radiálně uchycený čtyřpístek Performance Machine. Chladiče víc do racing stylu, frézované brýle, nádrž z hliníku, drobné bobberové sedlo a je hotovo. Víc prý není potřeba.

 

Totální jednoduchost a lehkost, dovedeme si představit, že tohle už bude slušně divoké svezení. Sands se bohužel nepochlubil hmotností, ale vůbec by nás nepřekvapilo, kdyby se z původních 253 kg dostal pod 200. A s lehkou úpravou motoru jsme někde kolem 110 koní a 110 Nm. Roland podle nás zase potvrdil svou pozici jednoho z nejlepších customérů světa.

Foto: archiv

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here