V německém Kolíně nad Rýnem dnes odpoledne odtajnila Suzuki první novinkové modely pro sezonu 2017. Největším tahákem byla samozřejmě fungl nová a elektronikou našlapaná GSX-R1000. Na stánku jsou k vidění i nové GSX-S750, GSX-R125 a vylepšené cestovní V-Strom 650 a V-Strom 1000

 

Suzuki GSX-R1000/R

„The king is back!“ Suzuki může navazovat na legendární model K5 a letošní verze vnáší do hry hlavně potřebnou nálož asistentů a elektroniky. Na trati už to nejde jinak, a GSX-R1000 chce být zase král. Na co se tedy můžeme těšit:

*změna vrtání motoru – 76 x 55,1mm oproti předchozím 74,5 x 57,3 mm
*nejsilnější GSX-R všech dob, uvedeno je až 202 koní!
*plnění, spalování, výfuk – přímo aplikované zkušenosti z MotoGP
*variabilní časování ventilů
*váha bez ABS 200 kg
*tlumiče Showa BPF (Big Piston Front)
*užší kapotáž, krovky, blinkry už nejsou integrované v zrcátkách
*Full LCD multifunkční display, už žádný ručičky
*kontrola trakce, palivové mapy
*obousměrný Quick shift a Launch control v „R“ verzi
 

 



Suzuki GSX-S750

Sedmpade byl vždycky hodně dráždivej objem, který jsme měli v redakci moc rádi. Proto je fajn, že Suzuki pokračuje v téhle linii a my ji za novou nahotinku GSX-S750 udělujeme jen ty nejvyšší body.

* 114 koní, základ motoru v GSX-R750 z roku 2005
* zkrácený sekundární převod pro lepší akceleraci
* 4pístkové radiální brzdové třmeny
* 3stupňová kontrola trakce
* asistent rozjezdů (přidá i na volnoběh trochu otáček)
* LCD přístrojovka
* nové desetipaprskové ráfky
* očekáváme velmi dobrou cenu
 

 



Suzuki V-Strom 650/ 650 XT
Suzuki V-Strom 1000 / 1000 XT

Hlavním magnetem pro cestovatele budou určitě drátěná kola u verze XT. Téhle motorce moc sluší. Cestování bude příjemnější i díky novému pojetí vyladění motoru, které by mělo korespondovat víc s běžným užitím – tedy bude vyladěno na plynulejší průběh v nižším otáčkovém spektru.

Nový V-Strom 1000:
*o 49 mm vyšší stavitelné plexi
*design siluetou připomínající klasickou DR-Z
*19palců přední drátěné kolo (model XT)
*kombinovaný systém brzd BOSH
*nová výfuková soustava (splňuje Euro 4)
*Suzuki Easy start systém
*103 Nm při 4.000 otáčkách
 

 



Suzuki GSX-R125

Malý motorky jsou potřeba. Do města, ale hlavně pro začínající piloty. Stopětadvacítka v závodním lakování MotoGP, to je pak lákadlo dvojnásobné.

Takže si jej prohlédněte a konstatujte sami, že je prostě parádní
*Motor samozřejmě 4T
*Funglová kapotáž s využitím LED technologie pro osvětlení
 

Foto: Suzuki

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here