Nejen návrat k tradicím (Indian patří k zakladatelům a dlouhodobé špičce amerických závodů flat track), ale především oslovení nové skupiny zákazníků, tím je pro druhého největšího amerického výrobce nový model FTR 1200. Jeho představení marketingové oddělení Indianu pěkně našponovalo, už dlouho nás nechali tipovat, jaká asi ta motorka vlastně bude. Oproti vloni představenému prototypu došlo k určitému umírnění, čímž ale nechceme říct, že jde o nezajímavý stroj.

Motor, to je u Indianu nová jednotka. Kapalinou chlazené véčko o objemu 1203 cm3 se může pochlubit výkonem 120 koní a točivým momentem 115 Nm, což by na konkurenci a hlavně pořádnou dávku zábavy mělo stačit. Pohotovostní hmotnost 230 kg taky není nic šíleného, i tady se může FTR konkurenci směle postavit. Nešetřilo se ani na výbavě, už v základu jsou tu plně LEDkové světla a blinkry, USD vidlice a také dvojice kotoučů s radiálními 4 pístky od Bremba na předním kole.

A tím se dostáváme k tomu, že FTR jde do boje hned ve dvou verzích. K té základní, která bude prozatím dostupná pouze v jedné černé kombinaci, se přidávají tři barevné varianty FTR 1200 S. Ta se od základu liší především plně nastavitelnými zlatými tlumiči (u obou variant zdvihy 150 mm vpředu i vzadu). Vylepšená je také elektronika, standardní ABS nahrazuje náklonové, doplněné nastavitelnou kontrolou trakce a wheelie, plus palivovými mapami. To vše pak ovládáno pomocí dotykového 4,3“ LCD, které se navíc umí propojit s telefonem.

Pokud se vám srdce rozbušilo, pospěšte. Prozatím je výroba velmi omezená a v první sérii bude kusů málo. I přesto, že cena není nejnižší (14 690/15 990 eur), budou mizet rychle.

INDIAN FTR 1200

INDIAN FTR 1200 S


VIDEA

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here