MOTO GUZZI V85 TT

Čísly vcelku nenápadná motorka, a přesto na letošním Intermotu vyvolala jeden z největších zájmů. Moto Guzzi chce tímto modelem nabídnout jiný pohled na cestování, pryč od překoňovaných cestovních endur. Podle Italů vám bude ke štěstí 80 koní a 80 Nm bohatě stačit. Motor se na oko tváří stejně, jako současný motor V9, ovšem realita bude jiná. Jediné, co zůstalo je vrtání a zdvih (84 x 77 mm) a tím pádem i objem 853 cm3. Ventily zůstávají dva na válec, sací jsou titanové, tedy o polovinu lehčí a díky tomu mají jinou geometrii. To vede k vyššímu výkonu, stejně jako kompletně nové mazání s polosuchou skříní. Písty jsou o 30% lehčí, díky čemuž nejen naroste výkon, ale také se sníží vibrace. Vstřikovače vzrostou z 39 mm na 52 mm, k elektronickému plynu ride by wire přibudou nejen palivové mapy, ale také kontrola trakce. Moto Guzzi bohužel zatím nezveřejnila moc dalších technických informací, takže víme jen to, že kyvka je hliníková, zadní tlumič umožní nastavení předpětí a odskoku, displej je barevné LCD. Zajímavý koncept, podstatná bude nastavená cena.

MOTO GUZZI V9 BOBBER SPORT

Další frajer do řady klasiků s označením V9. Oproti standardnímu Bobberu má Sport jednomístné sedlo, které je navíc snížené. K tomu se do stylu přidávají rovná řídítka Drag Bar a drobný štítek nad světlem ukrývající budík tachometru. Co do techniky se tu odehrály změny dvě – nové koncovky výfuku a hlavně zadní dvojice tlumičů Öhlins s externí nádobkou a možností nastavení předpětí, útlumu i odskoku. To by mohlo být dost příjemné svezení.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here