Devítistovky se Triumphu velmi dobře prodávají, takže přišel čas trochu je vylepšit. Motor sice zůstává na objemu 900 cm3, ale velmi výrazně se zapracovalo na odlehčení rotujících hmot, konkrétně u kliky a všech hřídelí. Ventilové víko je z hořčíku a pár dalších deka zmizelo i z dalších částí motoru. Pak se ladilo a výsledkem je nárůst výkonu na 65 koní, což je o pěkných 10 navrch, doplněno o 80 Nm už v 3800 otáčkách.

Další důležité změny se odehrály na podvozku – nové komfortněji laděné cartridge v předních vidlicích a také účinnější čtyřpístkové brzdiče Brembo. Nová jsou sedla, grafiky a přibyla také elektronická výbava v čele s TPMS kontrolou tlaku v pneu, palivovými mapami nebo vypínatelným ABS i kontrolou trakce. Jo a Twin má krásná nová kola!

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here