Odlet do zámoří je vždy hektický, nic se nesmí zapomenout, ale také počet kilogramů je omezen. A jak vypadá taková výprava na první dva zámořské závody MS-Supersport? Tak se podívejme společně do dílny českého motocyklového týmu Kawasaki Intermoto Ponyexpres v Hradci Králové, kde vrcholily tento týden logistické přípravy

Už ve čtvrtek si do dílny týmu Intermota přijede kamión organizovaný Dornou a ten naloží během zítřejšího dne celkem 2 400 kg materiálu, tedy 6 beden. V nich jsou poskládány 2 kompletní motocykly Kawasaki ZX-6R & 2 skoro kompletní do šroubků rozložené motocykly. Samozřejmě, že nechybí ani 4 motory! Vybavení boxu a nezbytné nádobíčko mechaniků je úplnou samozřejmostí.
 
Loňské 2. místo v soutěži týmů znamená lepší podmínky pro leteckou dopravu – více kilo zadarmo a také možnost vzít s sebou více boxového vybavení – a také to, že tým Kawasaki Intermoto Ponyexpres má na celou sezónu zajištěn – za lepších finančních podmínek – velkou garáž (box) na okruhu.
 
Přepravce od Dorny odveze kompletní materiál našeho týmu na letiště Schiphol do Amsterdamu a dále vše letí «cargem» do daleké Austrálie.
 
Personál a piloti pak letí příští čtvrtek a pátek: Jedna část letí z Prahy do Dubaje a přes Perth dále do Melbourne. Americký pilot Patrick Jacobsen pak přímo z New Yorku, zatímco jeho týmový kolega Lucas Mahias z Paříže, stejně jako jeden francouzský mechanik a také nezbytný člen týmu Gerard Josek.
 
Všichni se sejdou v Dubaji a ke «klokanům» tak už dorazí společně. Ubytování týmu Kawasaki Intermoto Ponyexpres není samozřejmě v nějakém čtyřhvězdičkovém hotelu v Melbourne, nýbrž ve víkendových domcích, které jsou vzdáleny asi 3 až 4 km přímo od trati – samotný okruh Phillip Island leží přibližně 100 km od australského velkoměsta. Náš tým Kawasaki Intermoto Ponyexpres má pronajaty dva, každý se třemi ložnicemi a nezbytným sociálním zařízením.
 
Velkou výhodu má náš tým v zázemí, které mu poskytuje jistý Victor Soussan – u něho doma v garáži v těsné blízkosti okruhu Phillip Island. Pamětníci starého Masarykova okruhu si jistě pamatují na tohoto Australana s francouzským pasem a šaramantním knírkem – nejlépe dojel na Masecu s Yamahou 350 ccm v roce 1977 na P6, o rok později se v nižší kubatuře umístil na P7. A ten je vždy schopen pomoci!
 
Celému závodnímu víkendu předcházejí pondělní a úterní testy (16. – 17. února) a po nich tedy letošní závodní premiéra – 22. února – na malebném okruhu Phillip Island. Hned po závodech je nutno vše znova složit do beden a zatímco personál a jezdci se vrací domů do Evropy, tak materiál letí dále do Thajska, kde se o měsíc později – 22. března – jede druhý letošní závod MS-Supersport.

Foto: archiv

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno