JVB Moto není na trhu přestaveb žádným nováčkem, jméno Jens von Brauck patří k těm známějším a pomohla tomu také rozsáhlejší spolupráce s Yamahou na projektu Yard Built (např. VMax). V Kolíně nad Rýnem bylo pár měsíců ticho, ale zdá se, že to bylo ono pomyslné ticho před bouří. Nově se totiž JVB spojili s BMW a připojili do první vlny customů na základě R nineT Scrambler.

Jak je u Jense von Braucka obvyklé, nejde cestou omezení funkčnosti motorky, ale naopak se snaží o to postavit ji co nejzábavnější a ještě víc vypíchnout její přirozené vlastnosti. Krom toho je tu jasně identifikovatelná designová paralela. „Scrambler mi přijde jako malá motorka s obrovským motorem a právě to jsem chtěl zdůraznit, především při pohledu shora.“ popisuje základní myšlenku Jens.

Podstatou tedy byla co nejdrobnější karoserie. Desetilitrová nádrž je vyrobena z hliníku a oproti té originální je mnohem užší a o 6 cm kratší. Pod nádrží jsou pak dva tunely pro sání vzduchu vyrobené z karbonu, stejně jako nový airbox. Zkrácení se samozřejmě musela přizpůsobit i zadní část motorky se sedlem. Tady Jens použil část z originálu a zbytek vyrobil sám, u nineT není třeba řezat, zadní část je rozebíratelná. Zadní partii doplnil hliníkový blatníček s LED světlem, držák SPZ a decentní blinkry od Motogadgetu.

Účelem bylo celou motorku (nejen) opticky odlehčit a týká se to i zmiňované zadní partie. Jens ji nechtěl zabít nějakou velkou koncovkou výfuku navíc přes kolo a tak zvolil vlastní výfukové svody s drobnou koncovkou Arrow umístěnou nad kolem. Kola mimochodem stojí za pozastavení. Opticky sice působí mohutněji, než originály, ale jsou karbonová, čímž JVB podstatně snížil neodpruženou hmotu. Mimochodem motorka váží 196 kg plná, což je o 24 kg lehčí, než NineT Scrambler v sérii.

V přední části originální světlo i tachometr, obojí zabaleno do krytu, který už patří k Jensovým motorkám tradičně. Pak už stačilo si jen trochu pohrát s barvami (například kryty ventilů) a zajímavá motorka je na světě. Podle Jense jde prozatím o jediný originál, ale chystá se výroba a prodej jednotlivých dílů pro NineT. A to by mohlo majitele téhle motorky dost potěšit.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here