Projekt Yamaha Yard Built má další zářez na pažbě. Tentokrát se přestavovanou motorkou stal VMAX a oním kouzelníkem Němec Jens von Brauck z JVB Moto. Ten motorce vtisknul svůj tradiční styl a výsledkem je hodně zajímavá přestavba

Oslava 30. narozenin legendárního VMAXe pokračuje ve velkém stylu. Po limitované edici VMAX Carbom (představili jsme zde) je tu JvB Moto a jejich Infrared, jak Jens tuhle bestii pojmenoval. A nezůstal kámen na kameni. Jens má rád nízké motorky s rovnou vrchní linkou a tak se tímto směrem posouval i Max. Konkrétně tedy mluvíme o ručně dělané palivové nádrži pod sedlem, upraveném airboxu a karbonovém krytu místo nádrže, který skvěle doplňují hliníkové náfuky na bocích. Ty pocházejí z původního VMAXe, který byl představen před 30ti lety.

 

Podobnou úpravou prošla také zadní část, bylo potřeba změnit podsedlovku a úplně nová je celá zadní partie z lakovaného karbonu. Mimochodem víčko nádrže vtipně ukryto za sedlem. Hodně netradičně tady působí plná kola s nápisy připomínajícími zmiňované výročí. Podvozek a brzdy beze změn, výfuková soustava 4 -1 vlastní výroby s koncovkou Termignoni. Dvoudílná clip-on řídítka do racing stylu a mezi nimi skvostný dragsterový otáčkomer Autometer. Pod ním pak typicky po Brauckovsku zapuštěné světlo. Pak už jen decentní hliníkový blatníček, pár detailů a matný lak a hotovo.

 

Podle Yamahy je tato motorka první ze tří přestaveb na téma VMAX, další jména stavitelů jsou ale zatím utajena. Každopádně je pravděpodobné, že nebudeme čekat dlouho. Také se nejspíš dočkáme kitů na vlastní přestavbu VMAXe, jak je tomu doposud u většiny motorek z projektu Yard Built. Takže jestli náhodou máte jednoho v garáži a už vás nebaví jeho design…

Foto: Yamaha Motor

1 komentář

Napsat komentář: JVB Moto BMW R nineT Scrambler | MOTOHOUSE Zrušit odpověď

Please enter your comment!
Please enter your name here