Řada Z japonské Kawasaki slavila vloni 40 let svojí existence. Zelení slavili několika různými způsoby, připravili třeba novou Z800. Velkou libovkou pak je ale koncept, který si Kawasaki Italy nechala udělat u customéra Angela Lussiana. Věřili byste, že základem je Z1000 2013?

Podle nás geniální spojení moderní motorky a retro vzhledu. Jako základ posloužila Lussianovi poslední Z 1000, ale design se silně inspiroval u první Z1 z roku 1972. Takže tu máme moderní podvozek, skvělé brzdy a libový čtyřválec o výkonu 138 koní. Na druhou stranu ale tvary, které zaujmou.

 

Úplně odkryt byl hliníkový rám, který prošel leštěním a stal se tak jednou z dominant motorky. Motor je naopak temně černý, práškovalo se. Tím jasně odkazuje na originální Z1 Testa Nera. Kompletně přepracován byl chladič, který našel své místo pod sedlem a vzduch je k němu veden přes velký násos vpředu nad motorem. K lepšímu proudění vzduchu slouží šestice vývodů pod sedlem. Geniálně jednoduché.

 

Tvar nádrže jasně vychází ze Z1, vyrobena byla z laminátu, stejně jako zadní partie. Přídavný podsedlový rám je z hliníku, stejně jako hlavní. Velkou lahůdkou jsou výfuky, 4 svody, 4 koncovky, vlastní výroba. V závěru ruční lakování a ve finále opravdu krásná motorka. Myslíte, že by se něco takového v sérii ujalo?       

      

Foto: archiv

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno