Daleko předaleko ve Švédsku žije jistý David Andersson a ten míval v garáži zaparkovanou Husqvarnu SMR 570. jednoho dne se na ni tak podíval a řekl si, jestli by se z ní nedal udělat tracker.

Milý David tedy rozebral svou krásnou Husku a zjistil, že jen tak asi nedal. Jediné díly, které byly pro takovou stavbu použitelné byly motor, brzdy a možná stojánek. Takže pan Andersson kontaktoval místní chlapce, kteří se zabývají stavbou motorek, slovo dalo slovo a začali pracovat.

Netrvalo to dlouho a na světě byl vcelku povedený tracker. No, povedený. Podle nás je tam pár detailů, který by se daly udělat trochu líp, ale to je čistě subjektivní názor. Za všechno mluví asi zadní kolo, které by po vzoru toho předního sneslo drátěný výplet.

Tady máte pár technických údajů:

  • motor Husqvarna SMR570
  • přední kolo 3,00 x 19″ Morad s drátěným výpletem
  • zadní kolo 3,25 x 19″ Performance Machine
  • přední USD vidlice ze Suzuki GSX-R 750 K6
  • brzdové třmeny ISR
  • zadní tlumič Öhlins
  • výfuky SuperTrapp
  • pneu Maxxis
  • rozvor 1 350 mm
  • hmotnost přibližně 125 kg

Foto: Krook

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno