MV Agusta nezklama a představila pro rok 2016 dvě naprosté chuťovky. Brutale 800 s řadou vylepšení a Dragster 800 ve speciálních limitovaných barvách. Lahůdkářství, jako pokaždý


MV AGUSTA Brutale 800

Termín „Brutale“ je u MV Agusty zavedenou obchodní značkou a prodejním hitem už posledních patnáct let. Motorka bez kompromisů a s ohromným charisma. Od roku 2013 okouzluje svět už i tříválcová osmistovka a ta je teď ještě modernější s řadou drobných změn, které ji opět posunuly výš nad průměr.

Motor tedy osmistovka 798 cm3, nově s malinko pozměněným vstřícnějším charakterem, 83 Nm točivého momentu najdete již na 7.600 otáčkách, což je o nějakou tisícovku dřív než u předchozího modelu. Samozřejmostí je elektronicky ovládaný plyn, hydraulická spojka, kontrola trakce, palivové mapy. Nově je však předělaný výfukový systém, který splňuje přísnější hlukové a emisní hodnoty. Bavit se bude rychlořazením v obou směrech.

Optické změny motorku znovu trochu omlazují – přední LED světlo je zasazeno v typicky oválném rámečku a produkuje distingovaně namodralé světlo, zadní LED svítilna je zapuštěná do krovky, blinkry najdete na lízátku (blatníčku) nad espézetkou. A co chválíme snad nejvíc, to je dělené sedlo, které jezdci nastaví pevnou pozici a případný pasažér mu nebude sjíždět imrvére na hrb. Sportovní naháč má vypadat takto. A basta Brutale!


 

 

MV AGUSTA Dragster RR LH44

Osmistovka dragster vtrhl na trh už loňský rok a zakousl se poctivě do všechno, co mělo ve třídě středněobjemových naháčů nějakou hodnotu. Tolik luxusu, vymazlených prvků a designových libůstek, to už tu dlouho nebylo. Teď přichází MV se speciální limitovanou edicí LH44, která je poctou jezdci Formule 1 Lewisi Hamiltonovi a také jedním z prvních výsledků spolupráce s týmem Mercedes AMG Petronas.

Jak se tak říká „unitř“ ale zůstává vše tak jak bylo představeno loni, tedy tříválcový motor o objemu 798 kubických centimetrů, 140 koní, elektronicky ovládaný plyn, elektronicky volitelné jízdní režimy (4 úrovně – sport, normal, rain, custom), a chybět nemůže ani 8 stupňová kontrola trakce. Speciální zážitek je pak jízda na 200 milimetrů široké zadní pneumatice.


Foto: MV Agusta press

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here