Motorka s motorem z Maserati? Ano, ve světě Ludovica Lazaretha je možné i takové monstrum. Francouzská dílna ho představila na ženevském autosalonu

Říkají mu Tichý blázen. Francouz Ludovic Lazareth se stavbou motorek, silničních čtyřkolek a dalších strojů zabývá už druhou desítku let a pravda je že většina jeho výtvorů se dá směle označit za zvláštní. Pamatujete třeba na oturbený skútr Yamaha TMax v rámci projektu Hypermodified (zde), sněžný skútr s motorem z R1 Triazuma (zde), nebo šílenou čtyřkolku Wazuma V8F s motorem z Ferrari (zde)? To všechno je Lazareth (web).

 

A právě s posledně zmiňovaným strojem nese novinka hlavní podobnost. Motor tentokrát není ze stáje Ferrari, ale pro změnu Maserati. Osm válců do V, objem 4.691 cm3 a šílené maximální hodnoty 470 koní v 7.000 ot./min. a 620 Nm v 4.750 ot./min. To chceme zažít! Tentokrát ovšem nejde o čtyřkolku, ale o motorku. I když tedy vlastně něco mezi. Kola totiž jsou 4, ovšem 2 a 2 těsně vedle sebe, přičemž používají jedinečný systém zavěšení, který Lazareth vyvinul společně s holandskými specialisty TFX Suspension a několikrát ho už na svých strojích použil.

 

Díky použití automobilového motoru je samozřejmě LM pořádně dlouhé, konkrétně 2650 mm. Váží sice 400 kg, ale s tímto výkonem a točivým momentem… uf! Jediným zádrhelem budou gumy, tohle nemůžou Michelin Power Cup Evo zvládat v klidu přenést, ostatně tak, jako by to nezvládli žádné pneumatiky. Budou hořet! A osm válců do dvou koncovek? To bude krásnej řev.

 

Po stránce designu typický Lazareth. Totální techno se čtyřmi kyvnými vidlicemi, motor samozřejmě jako dominanta. Vpředu ufo s pěkně dlouhými LEDkami, zadek vkusně zakomponovaná prdelka z Ducati Panigale. Ano, ten pohled zezadu je opravdu fascinující. Bravo, Lazareth!

Foto: Lazareth

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno