Pár krásných fotek jedné hodně zajímavé motorky dorazilo z Francie. Tamní 4H10 se pustili do přestavby Moto Guzzi V7, ale šli úplně jinou cestou, než všichni dosud. Nečekejte café ani scramblera, ale ryzího sporťáka ze 70. let

Inpirace je zásadní součástí každé přestavby a pokud nepřijde, nebo je inspirací jiná už hotová motorka, pak nic zajímavého a nového vzniknout nemůže. To se ale rozhodně nestalo v případě Moto Guzzi V7 a francouzské dílny 4H10 (web). Jejich inspirací se stal legendární francouzský závodní Charles Krajka (*1934), který v obrovském množství motorek a sajdkár, se kterými závodil, měl také spoustu Guzzi. Včetně té pro vytrvalostní okruhové závody.

 

A přesně z tohoto směru na to pánové z 4H10 šli. Scrambler? Těch už jsme viděli desítky? Café Racer? Sama fabrika již stanovila maximální hranici. Ale dát na ni kapotu, to je nápad! Základem se stal Stone na litých kolech, která ve výsledku skvěle zapadají. Zásadní myšlenkou bylo to, že V7 je dostupná motorka a zůstat by to mělo i po přestavbě. Takže přední kapota laminát od firmy TGA z Británie za hodně příznivou cenu. Zadní jednoduchá hliníková a nejdražší věcí na celé motorce je ve finále laděný výfuk Arrow. Světla někde z bazaru, řídítka za pár korun, lak vlastní a hotovo. Pokochejte se.

Foto: 4H10

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here