Okruh Twin Ring Motegi v Japonsku, zdá se, není úplně slibným místem začátku pacifického turné pro našeho Jakuba Kornfeila. Přestože neztrácí mnoho, na semafory se bude při startu dívat z pěkné dálky

Své maximum ze druhého měřeného kola Jakub dlouho nezlepšoval. S 1:57.865 byl osmnáctý. Po zastávce v boxech se propadl dokonce do třetí desítky. Druhé vyjetí také nic nepřineslo, takže všechna naděje zůstala v poslední rundě a posledních asi šesti minutách kvalifikace. Hned v prvním kole si konečně polepšil. Hodnota 1:57.488 jej z pětadvacáté příčky posunula na třiadvacátou. Na toto kolo závodník týmu Drive M7 SIC navázal ještě osobním maximem 1:57.236, čímž svou ztrátu na prvního stáhl na 0.793 vteřiny. Tato zdánlivě malá ztráta ale i tak znamená až 21. pozici na startovním roštu.

„V začátku kvalifikace jsme bojovali s nastavením. Musel jsem být extra opatrný při přidávání plynu. I tak jsem se snažil něco zajet, protože během tréninku se ne vždy podaří najít řešení takového problému. Postupně jsme zkusili různé věci a bylo to trošku lepší. Hlavně díky  pneumatikám, které jsme naštěstí mohli nazout nové do každého vyjetí na trať.  V poslední částijsem se dokázal držet za Bastianinim, což mně hodně pomohlo. S nízkým časem 1:57 jsem si říkal, že to bude dobré. Ale ejhle, stáhnul jsem jednom dvě desetiny. Je to strašně vyrovnané, takže i když ztrácím míň něž osm desetin, jsem až v sedmé řadě. Nicméně, ta vyrovnanost nám trošku hraje do karet, protože nejsme v žádné časové propasti. Do zítřka musíme pořádně máknout na datech a nastavení. S přilnavostí totiž nejsem vůbec spokojený a vzhledem k rytmu tratě tady v Motegi by to mohl být velký problém.“

Foto: team Drive M7 SIC Racing

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here