Sportovní ředitel HRC Livio Suppo přiznal, že všechny současné problémy továrního týmu Repsol Honda leží v nové elektronice Magneti Marelli

U Hondy zavládlo po testech v Malajsii velké zklamání. Zatímco u Yamahy se s novou elektronikou a pneumatikami vyrovnali na výbornou, u továrního týmu Repsol Honda se oba jezdci v průběhu testování potýkali s velkými problémy. To přiznal i sportovní ředitel HRC pan Livio Suppo.
 
Hlavním problémem je dle slov tohoto zkušeného manažera skutečnost, že inženýrům Hondy se stále nedaří přizpůsobit novou jednotnou elektroniku charakteristice současného motoru Honda. Tím samozřejmě jezdcům vzniká řada nepříjemných situací a zároveň nemohou z motoru dostat maximální výkon.
 
 
„Je pravdou, že přestup na novou elektroniku je pro nás obtížnější, než jsme čekali. Inženýři Hondy stále nemají novou elektroniku Magneti Marelli dostatečně v grifu a tím vznikají tyto problémy. Zároveň ale musím říct, že po tomto testu máme více pozitivních než negativních poznatků. Oba naši jezdci se rozhodli pro nový motor, který budeme dále vyvíjet. Naše ztráta na Yamahy leží pouze v elektronice. Nový software má potenciál, ale my jej z něj musíme dostat,“ řekl Livio Suppo.
 
 
Výsledky prvních testů na Sepangu najdete …ZDE

Foto: repsol

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno