Máme exklusivní informace z továrny, že letos bude představena „levnější“ verze Brutale s označením 920. Ta se stane základním modelem od MV. Nebojte se ale, o nic zásadního ošizeni nebudete. Pořád je fantastická Brutalka se vším, co k ní patří.

Malá Brutale dostala motor o objemu 920 cm3 a tento typ je pro továrnu hodně unikátní. MV ponechala klasickou řadovou konfiguraci čtyřválcového motoru, který si neponechal klikovku z velké 1090RR, ale dostal menší písty a blok.

MV tvrdí, že tohle bude její zatím nejcivilizovanější pohonná jednotka, ale pořád se bavíme o 129 koních, které by se měly dostat na zadní kolo. 920 bude mít dvě nastavitelné palivové mapy a osmistupňovou kontrolu trakce už ve standardní výbavě. No, tomu se říká základ…

Motorka bude vyvedena v černém matu, což pomohlo snížit konečnou cenu. Bílá varianta bude pořád k dispozici, ale za menší příplatek. Blinkry už 920ka nemá integrované do zrcátek, jako to mají vyšší modely, ale vozí klasické oranžové na každé straně. Přední vidlice dodala Marzocchi a je plně nastavitelná, ochuzené je zadní péro, které má stavitelný pouze předpětí a odskok. Vnitřky vidlic jsou měkčí, což by mělo zlepšit jízdní komfort a motorka by neměla mít tak ostré řízení.

Kola a brzdy jsou naprosto stejné, jenom sportovní pneumatiky byly vyměněny za cestovější Pirelli Angel ST.

Cena nové MV Agusta 920 by se v Evropě měla pohybovat na hranici 12 000 Eur, což dělá při aktuálním kurzu konečnou cenu lehce nad 300 000 Kč. Tak co, už si dáváte peníze stranou? My teda jo…

Foto: Archiv

1 komentář

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here