Vlastně nejde jen o jednu motorku, ale hned celé oddělení Reparto Veicoli Speciali (oddělení speciálních vozidel), které bude s největší pravděpodobností postupem času připravovat zajímavých kreací víc. Ta s číslem jedna vychází z modelu Dragster 800, kterému ale přináší řadu technických i designových vylepšení.

Začněme motorem – jiný napínák rozvodového řetězu, nové vačky, startér a titanová výfuková soustava od stále více vídaného výrobce SC Project. O tom, že to bude extra tříválcová symfonie netřeba spekulovat. Krom úprav motoru se RVS #1 dočkala řady karbonových a titanových komponent a také luxusních kol Kineo. Celé to přineslo snížení hmotnosti o 8 kilogramů na výsledných 160 kg.

Zajímavé je také použití nové technologie adaptivního LED předního světlometu. Ten zpracovává informace o rychlosti a náklonu motorky a podle nich upravuje kužel světla. Navíc je zde dvojice přídavných LED světel, která si může řidič sám zapnout.

Každá motorka na sobě bude mít samozřejmě štítek s pořadovým číslem ve výrobní sérii, ovšem kolik jich bude vyrobeno, zůstává zatím utajeno, stejně jako cena RVS #1. Že by informace pouze pro vybrané klienty?

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here