Všem petrolheadům je jméno Eleanor dobře známé a dovolit si použít tuhle přezdívku spjatou s bestiálním Mustangem z filmu 60 sekund, to už chce velkou jistotu, že stavíme něco speciálního. Tým NCT Motorcycles (web) v čele s Manuelem Tilkem, který si tuhle stavbu vzal na starosti, si tím rozhodně jistý byl. Jejich cílem bylo upravit H-D za prvé neobvykle a za druhé tak, aby se z něj stala extrémně zábavná motorka. Vypadá to, že se povedlo.

 

 

Základem se stala Dyna z roku 2009, tedy motor Twin Cam 96. Ten je ovšem spolu s kyvkou a rámem jediným, co z motorky zbylo. A to rám zdaleka nezbyl celý.  Manuel se ho po odstrojení motorky jal výrazně upravovat a konkrétně zadní část téměř zmizela. Záměr jasný – zbavit se co nejvíce kilogramů a odlehčit motorku i opticky. Originální kyvku obstarávají tlumiče Öhlins, které vpředu doplňuje USD vidle Showa. Ta samozřejmě potřebovala nové uchycení, tedy vlastní frézované brýle.

 

 

Motor se může řádně nadechnou díky otevřenému filtru a také vydechnout pomocí vlastních svodů se sportovními koncovkami Akrapovič. Chceme slyšet ten zvuk! Stupačky sice zůstaly vpředu, ovšem se změněnou ergonomií danou nahrbeným sedlem a rovnými řídítky LSL, to bude pěkné povodění.  Tím pádem bylo potřeba zamakat taky na brzdách, Bremba všude, včetně pořádné pumpy.

 

 

S karosérií si Manuel taky hlavu moc nedělal. Zvednutý zadní blatníček doplnil drobný přední a všemu vévodí nádrž pocházející z modelu Street 750. To pak doplňuje hypermoderní přední LED světlo, zadní LED pásek a miniaturní blinkry. Nic nesmí přečuhovat, tady jde hlavně o masu motoru. Hodně decentní je taky malý digitální budík Motogadget chycený nad světlem. Pár drobností od Rizomy a je hotovo. Zajímavej Haryk je na světě a že to bude zábavný svezení, nepochybujeme.

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno