Víme, že v období vánočních svátků je vždy nejvíc času a chuti si něco v klidu přečíst. Tomu také už roky podřizujeme svou produkci. Po MH katalogu vás tedy tento týden čeká ještě i nové řadové číslo magazínu.

Toto máte už nyní k dispozici v elektronických publikacích, v papírové podobě na stáncích pak od soboty 23. prosince nebo určitě mezi svátky. Zastavte se pro něj. Snažili jsme se i tenhle Motohouse narvat k prasknutí, abyste si volné chvíle s motorkami co nejvíc užili. Tím samým dechem přejeme i všem fandům do motorek vše nejlepší do nového roku a hlavně do další už pomalu přicházející sezony…

 

…nový Motohouse Katalog motorek 2018 najdete ZDE

 



PŘEDSTAVENÍ – HONDA GOLDWING

Goldwing je jen jeden. Přinesl filozofii velkých cestovních parníků do světa motorek již před více než 40 lety. Na trhu nikdo nesmí zaspat, ani Honda.




PŘEDSTAVENÍ – YAMAHA NIKEN

Není to úplně nový nápad. Už v říjnu 2015 představila Yamaha na autosalonu prototyp s označením MWT-9. Nyní se tento sen stal skutečností a Niken je prvním sériovým vícekolovým motocyklem s možností náklonu v klasickém vnímání významu tohoto slova.

 

 



MH TEST – 2x Triumph Thruxton 1200 R

„Koupil jsem si dva,“ říká Pepa Sršeň. „Vím, že jsem magor, ale musel jsem ho mít. Miluju ty tvary, kvalitní komponenty a pocity, který mi dokáže ta mašina zprostředkovat.“

 

 



MH TEST – Ducati Multistrada 950 vs. 1200 S

Základní otázka pro tento test zněla jasně. Má vůbec smysl kupovat malou Multistradu, když existuje i velká? Lidová MTS 950 versus luxusní MTS 1200 S.



MH TEST – Benelli Leoncino

První pocit, to bylo trochu nemilé překvapení. Já totiž čekal dunění, hutnej motor… Ovšem v tuto chvíli nutno podotknout, že chyba byla na mé straně.



MH TEST – Kuberg Cross X-Force PRO 50 & Freerider

„Tak hele, to si děláš srandu, že jo?“ pravil Somik, když se krátce svezl na parkovišti u nás před barákem. „Tohle přeci nemůžeš dát do ruky žádnýmu dítěti. Vždyť se na tom za deset sekund někde přerazí. Jede to jako debil!“



REDAKČNÍ DRBY 2017

Rok dva sedmnáct byl opět plný testování, zábavy a superakce, kterou máme my, hoši z redakce, tu čest a možnost zažívat doslova na vlastní kůži.



MH TEST – Harley-Davidson Street Rod

Právě mi ho půjčili a já se královsky bavím. Pokaždé, když odjíždím z Bucharky do Letňan skrz všechny ty pražský tunely, tak se na Harlejích vždycky tak divně „pasuju“ a vlastně se i tak trochu bojím.



MH TEST – novinka BMW G310GS

BMW se mezi motocykly dlouho pyšnilo pouze velkými objemy, ale už před dvěma lety oznámilo změnu této politiky. Tento trend přichází do řady cestovních endur GS v podobě lehkého jednoválcového stroje.



MH TEST – na okruhu s kufrem

Honda VFR800-X Crossrunner vs. Yamaha MT-07 Tracer. S každou motorkou se dá svézt na okruhu, ne že ne. Jasně, nemůžete čekat lámání rekordů, ale o tom to není. Jde o to dostat sebe i motorku až k limitu.




SPORT – tajemství Ducati MotoGP

Pro nepo líbené sérií MotoGP to bude jen další anonymní mechanik, ale je to génius motocyklové techniky, který se nebojí posouvat hranice možného díky své dlouholeté závodní erudici.



SPORT – John Newbold, překvapivý vítěz z Brna 1976

V rámci MS se na brněnské přírodní trati odjelo v letech 1965-1982 celkem 79 závodů. Jejich vítězové sice většinou patřili do okruhu favoritů, ale občas byl vítěz vcelku nečekaný, třeba Angličan John Newbold.



SPORT – Road Racing, profil Michal Vecko

Můžete ho potkat v depu závodních strojů vlastně už hodně let. Kdysi malý kluk, který začínal proti takovým jménům, jako byl Pešek, Smrž nebo Abraham. Později fabrický pilot rozjíždějícího se projektu FGR125GP a teď už pěkných pár let postava z přírodních okruhů.



SPORT – MČR silnice 2017

Pokud se chceme podívat na začátek českého silničního šampionátu roku 2017, musíme se vrátit až na konec roku 2016. To došlo k velmi významné události, která poznamenala celou letošní sezonu.



CESTOPIS – Srbsko-rumunské zevlování díl II.

V minulém čísle Motohouse jste se s námi vydali na lážo plážo výlet po srbsko-rumunském pomezí. V tomto čísle přinášíme pokračování příběhu.



JAKÁ BYLA – KTM 1290 Super Adventure T

12 754 kilometrů. Přesně tolik jsme letos nalítali na naší dlouhodobě testované KTM. Chci se na tu motorku podívat z hlediska zábavy, protože její každodenní kvality na cestování a kochačku vám představí umírněnější křídlo naší redakce.



ROZHOVOR – Tom Konečný

Značka Diamond Atelier se na customovém poli objevila v roce 2014, její zakladatelé Tom Konečný a Pablo Steigleder zaujali svojí prvotinou nejen německou scénu.



PŘESTAVBA – Diamond Atelier #9

Základní myšlenkou při navrhování téhle motorky bylo vydat se jinou cestou. Ono se totiž BMW R nineT stalo hodně oblíbeným základem pro customy, a tak by se dalo říct, že na tomhle základu už jsme v podstatě všechno viděli. Opak je pravdou.



MH EXCLUSIVE – nová Honda CRF250R/MY2018

Upgrade CRF 250 R se co do strategie nese v podobném duchu, jak tomu bylo před rokem u větší 450tky, sloganem „Absolute Holeshot“ – volně přeloženo jako „Nejrychlejší na startu!“


 

 

Nový tištěný Motohouse 1-2/2018
V prodeji od soboty 23. prosince 2017
cena časopisu 99 Kč (SK verze 3,80 €)
roční předplatné 850 Kč, 899 Kč s katalogem (SK roční předplatné 29 €)

info předplatné: www.send.cz
Více info na www.motohouse.cz
Elektronicky stahujte na APPLE (..aktu čeká na schválení) či na GOOGLE.

V digitální podobě:

ALZA: https://www.alza.cz/media/motohouse-1-2-2018-d5234497.htm

 Floowie: http://www.floowie.com/cs/zobrazeni/mh-1-2-2018

Digiport: http://www.digiport.cz/detail/floowie_pu/249188/775_Motohouse_1-22018

 

 

7 KOMENTÁŘE

  1. Časy sa menia….niekedy aj k horšiemu…Josefa sme žrali, uznávali ako ozajstného matadora. Ešte nedávno symbol múdrosti, skúsenosti a bezpečnosti — na obálke vychyteného magazínu vyzerá, ako keby mu preplo – to je fakt veľmi jemne povedané, myslim si niečo oveľa nespisovnejšie…možno niekoho ohúri alebo pobaví, ale múdreho sklamal, viacerých už dávno svojimi hlúposťami na fb..škoda…

    • Srsen je mozkem asi poloopicak, ale jezdit ve srovnani s beznym jezdcem umi a taky sem teda myslela, ze se polepsil a ze mu jde o bezpeci motorkaru a ucit je jezdit. Ale asi ne, byl to jen kseft jako vsechno 🙁 Pry ma za sebou i docela dost padu i v posledni dobe, coz se ani nedivim pri takovym divocackym stylu jizdy. Ach jo. Maja, Praha

    • Však jo, taky jsme se Somikem skončili okamžitě s chřipajznou v posteli, jen Kadel to ustál, ten je atomovej 😉

      My tedy moc díky a přejeme nápodobně. A děkujeme všem moc za zájem a přízeň. A doufáme, že vás ani v příštím roce nezklameme.

      Díky moc !!!

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno