Jmenuje se RSV4 X, vyrobí jí pouhých deset kusů a její majitelé budou hodně blízko náčiní z mistrovství světa superbiků.

iNení to totiž jen klasická RSV4 s okruhovými kapotami, změn je tady mnohem víc. Motor je sestavován ručně v závodním oddělení Aprilie, samozřejmě s naprosto minimálními tolerancemi. Navíc jsou uvnitř jiné vačky, konvexní zdvihátka, ventilové pružinky, přepracované vačky s ostřejším profilem.

K tomu titanové svody a karbonové koncovky Akrapovič, filtry Sprintfilter a máme tu fascinující výsledek – 225 koní. Motorem to samozřejmě nekončí. Karbonové kapoty, lehčí nádrž, spousta CNC obráběných hliníkových komponentů, magneziové ráfky… Ano, tušíte správně, šli po hmotnosti.

 

A i to číslo je obdivuhodné – 165 kg suché hmotnosti!

Podvozek samozřejmě Öhlins, brzdy samozřejmě Brembo, jedna z prvních motorek s brzdiči GP4-MS představenými na podzim. Nechybí kompletní závodní elektronika, ale třeba ani novinka v podobě systému Aprilia No Neutral (ANN) – převodovka, u níž není neutrál mezi jedničkou a dvojkou, ale až pod jedničkou. Samozřejmě s rychlopalem.

Rozhodně úžasnej kousek, takže cenu 39 900 eur chápeme.

Víc na factoryworks.aprilia.com

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here