Ještě, než dorazí záplava novinek velkých výrobců, pojďme si dát jednu libovku z Apeninského poloostrova. Okruhoví střelci, máte na co šetřit

Firma Pierobon není na poli okruhových speciálů žádným nováčkem. Její specialitou jsou lehké rámy ze speciální slitiny hliníku EN AW-7020, kterými už v této speciálce obalili třeba Panigale nebo vzducháč z Monstera (zde). Tentokrát přišlo na řadu téma Ducati 848.

 

Stejně jako v předchozích případech, zůstal z motorky pouze motor s základní elektroinstalací. Usazen byl do lehkého a pevného rámu ze zmiňovaného materiálu. Z toho je vyrobena také zadní kyvná vidlice. Nádrž také hliníková, kapoty pak můžete mít z laminátu nebo karbonu.

 

Tím kit, který si u Pierobonu kupíte končí, zbytek už je na vás. Pokud hezky poprosíte, samozřejmě vám motorku doplní i o podvozkové komponenty a vůbec nemusíte šetřit. Tak jak vidíte motorku nastrojenou, tj v karbonových kapotách, s litými koly OZ Racing, podvozkem Öhlins a titanovo-karbonovými výfuky Termignoni ji u Pierobonu zvážili s výsledkem 150 kg.

 

To tedy znamená 18 kg úspory, zvýšení torzní tuhosti rámu a zatraceně lehkou motorku na výkon 134 koní u dvouválce. Však jen samotný rám váží nějakých 7 kg. Ale na cenu se raději ptát nebudeme, to by mohla být děsivá zkušenost.

Foto: Pierobon

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here