Suzuki nedávno zveřejnila fotky a specifikace svých modelů RM-Z pro rok 2013, konkrétně kubatur 250 a 450. Podle prvních informací prošla tato dvojice velkými změnami, které se týkají motoru i podvozku.

Hlavní zbraně s velkým S pro závodní třídu MX1 a MX2 budou mít lepší akceleraci, ostřejší a přímější reakci na plyn a více točivého momentu ve středních otáčkách oproti stávající generaci, která se prodává beze změn už od loňského roku. Zcela nové jsou písty, kde je jasná inspirace ze závodních speciálů. Pro 250 je píst lehčí o 8%, v případě 450 dokonce o 13%, navíc jsou i pevnější. Slabší z dvojice obdrží ještě zcela novou 5rychlostní převodovku. 

 

Jiné jsou chladiče obou modelů a v rámci vyšší použitelnosti za každých podmínek je řídicí jednotka vodotěsná. Co se týče samotných rámů, nezveřejnila Suzuki moc detailů. Opak ovšem platí pro přední USD vidlice Showa SFF s průměrem 48 mm.

Právě zkratka SFF (Separate Function Fork) zásadně mění konstrukci samotných vidlic tím, že odděluje pružící a tlumící funkci do jednotlivých trubek. Jednoduše pružinu najdete v pravé trubce a tlumič v levé. Zní to šíleně, ale podle Showy to funguje bezvadně.

Vychutnejte si bohatou fotogalerii s videi a možná už napište Ježíškovi ;)… 

 

Foto: Suzuki

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno