Letos si motocyklový svět počkal. Většina světových výrobců si nechala představení novinek až na listopadovou výstavu v Miláně. Přinášíme kompletní přehled těch nejzásadnějších novinek, včetně testů několika z nich. Pro pamětníky pak jako lahůdku vypíchněme přehled všech MH katalogů, které jsme vydali během 20. let – ano, máme výročí, a tak slavíme…

 



VELETRH EICMA – NOVINKY 2017

Milánský veletrh EICMA je za námi a rozhodně toho nepřinesl málo. Žádný z výrobců nezůstal stranou a tady máte všechny novinky 2017 pěkně pohromadě a s obrázky. Zjevně převažují modely kategorie Haritage, ale když to projedete řádně, tak si vybere každý

 


 

MH EXKLUSIVE – Ducati Monster 821

Pětadvacet let. To už je slušný číslo. Monster slaví a Ducati nám jako dárek naservírovala inovovaný model 821. Tak jsme se za ním vydali do Itálie.


 

MH TEST -Moto Guzzi V7 III Special

U Moto Guzzi stále umí postavit motorky, v kterých je pořádný kus sprosté řezničiny a krása nevinnosti zároveň. Bůh ví, jak to dělají.


 

MH EXKLUSIVE -Sršeň a Bridgestone R11

Poslali jsme našeho šumavského krále na test nových sportovních Bridgek a on se nám vrátil s hubou od ucha k uchu. Zase!


MH TEST – BMW K 1600 B

BMW chtělo baggera, tak si ho postavilo. Z toho největšího, co v garáži našli. Ale my ho nedali otestovat tomu největšímu, nýbrž tomu nejšílenějšímu. Tahle motorka přece musí lítat po zadním!


 

MH TEST – Indian Scout Bobber

Podívejme se pár let nazpátek. Dal se na cruiseru potkat mladej kluk ve skejťáckých botech a s kšiltovkou u pasu? Dost těžko. Ovšem časy se mění.


 

20. let s Motohouse Katalogem motorek

Motohousí katalog motocyklů oslaví za pár dní své velké výročí. Dohromady po dvacáté vydáme tuhle prémiovou motorkářskou publikaci a to je moment, který jistě stojí za malé ohlednutí…


 

MH TEST – Husqvarna Enduro 2T

Říkal někdo, že dvoutakt je už dávno mrtvý? Nové Husqvarny vás velmi přesvědčivě vyvedou z omylu!


MH TEST – Honda CRF250 Rally

Pár samolepek, větší nádrž a nová maska. Bude to Hondě stačit pro endurko s objemem dvě stě padesát? Vydali jsme se to zjistit na polňačkách, cestách i necestách směrem z Prahy až do lesů za Mladou Boleslav…


 

MH TEST – BMW S 1000 XR vs. KTM 1090 Adventure

Malá exkurze do zákulisí MH ve chvíli, kdy proti sobě postavíme motorky, který jsou si na stojánku vedle sebe docela podobný, ale duše mají někde naprosto jinde…


 

MotoGP – Marečkova hra 2017

A je hotovo! Letošní sezona MotoGP je u konce a rozhodně byla plná napínavých chvil a překvapení. Honza Karásek pro vás připravil tradičné hravé shrnutí.


 

Ohlédnutí – Ángel Nieto, mistr malých kubatur

Osud mu vyměřil sedmdesát let života. Života beze zbytku spojeného s motocyklovými závody. Svými úspěchy se řadí mezi největší legendy Grand Prix, a přestože dnes již není mezi námi, tak to všichni dobře víme – legendy žijí věčně.


 

SPORT – Český road racing 2017

Road racing je na vzestupu. Není však úplně vše tak v pohodě, jak by se mohlo na první pohled zdát. Poslední závod sezony se odehrál v Dymokurech


 

Cestopis Srbsko a Rumunsko

Ten náš Gas celej rok poctivě maká, a tak jsme ho zabalili a s dlouhotestovanou KTM 1290 Super Adventure T poslali na Balkán, ať si taky trochu odpočine. A jak se zdá, i on se umí jen bohapustě poflakovat.


 

MH RATING – menší sestřičky

Bývalo to běžné, každá značka měla v nabídce model s velkým a menším motorem, nejlépe ve stejné koncepci. Zjednodušeně se dá říct, že ke každému litru existovaly vždy taky šestistovky. Co se změnilo a proč tomu tak už dnes ani zdaleka není?


 

REPORT – All Ride Show 2017

Poslední říjnové dny obsadily už podruhé areál pražské Továrny motorky, konkrétně customy. Výstava All Ride Show ukázala to nejzajímavější z české scény, doplnila to pár kousky ze zahraničí a především svojí neodmyslitelnou atmosférou.


 

Velké srdce – Sultans of Sprint

V návaznosti na All Ride Show ještě něco o závodech sprinterských speciálů, které se jezdí napříč Evropou. Tam, kde touhu po vítězství doplňuje styl a hlavně zábava.


 

Info z bláta – Yamaha MX Pro Tour 2017

Tři nabroušené kousky motokrosových modelů od Yamahy připravené na trati ve Vranově u Brna slibují jednosměrnou vstupenku do victorYZone. Roman se ten den očividně vůbec nenudil.


 

Klasik test –  Yamaha Fazer 600

One ticket to Tokyo please. Vyrážíme vstříc vytouženému souboji k Domu modrých listů. Kdo zná, ten už dozajista ví…

 

 


 

Nový tištěný Motohouse 12/2017
V prodeji od soboty 18. listopadu 2017
cena časopisu 99 Kč (SK verze 3,80 €)
roční předplatné 850 Kč, 899 Kč s katalogem (SK roční předplatné 29 €)
info předplatné: www.send.cz
Více info na www.motohouse.cz

8 KOMENTÁŘE

  1. Zlatej Motocykl treba za nedavnych casu sefredaktora Tomunka. Sice vopruz a uprdena nuda ale aspon meli ten rozum a vydavali to mesicne jen tiskove a basta.Tyhle novy elektricky vychytavky jen skodej a clovek ma u MH problem i v trafikach

  2. V té nové platformě (Motohouse 2.0?) bude na iOS asi chyba, předevčírem se mi ukázala upoutávka na číslo 1-2/2018 a to jsem tam ještě neměl dostupný ani 12/2017. Nestačilo shazovat aplikaci. Provedl jsem tedy restart tabletu (vynucený restart u iOS řeším tak 1x ročně – mimo aktualizace) a po spuštění aplikace ihned naskočili nové čísla. Bude tam opravdu nějaký BUG…

    • jo, jak už jsem tady jednou odpovídal – je to čerstvý, ale ono nám to vyroste k dokonalosti 😉

      …super, díky – předám administraci

      h.

  3. Dokážu hodně pochopit, ale 16 dní po tom co bylo 12. číslo na stáncích a na mobilu furt nic!!!

    Tohle víc naštve než potěší. Pokud chcete prodávat pomoci jiných médií, tak to udělejte poradně! S takovým zpožděním by to snad mělo být zdarma a ne z ročním předplatným…

    • hele, nevim. zítra to samozřejmě zaurguju. Ale jediná pomoc, co mě teď napadá – napiš mi prosím na mail honza@motohouse.cz svou adresu a já ti ho hned pošlu poštou z tisku, to dovedu hned 🙁

      Omlouvám se moc, nevim, kde se to seklo …ach jo

  4. Chlapci, dovolte mi přijít s vysvětlením. A rozhodně se nechci za nás vymlouvat… Věc se má zhruba tak, že tyto všechny systémy elektronických publikací jsou nové, doslova vyvíjené za „běhu“. Tedy i my se práci s nimi vlastně neustále učíme.

    Celá věc má pak celkem pragmatický základ: Tisk a distribuci vytištěného časosopisu máme zmáknutou skvěle, protože vlastně sídlíme v tiskárně, tedy jeden den předáme data k tisku a druhý den už to frčí za čtenářem. Většinou v poslední fázi zpracování pak dojde i na kompletní přenos dat pro el. publikace, kterou následně doplňujeme o videa, bonusové obrázky atd. To zabere nějaký čas. Následně pak navíc musíme tuto celé odeslat na schválení platformě, a to je další zdržení, obzvláště Apple tomu dává vysokou pozornost! K tomu přičtete třeba nějaký ten svátek nebo víkend. A jsme u toho, kde to zpoždění pokaždé nabere – a kdybychom ho nechtěli nabírat, museli bychom při současném systému elektronického publikovaní nejmíň na týden zadržet vytištěný časopis na skladě, a to nechceme a nebudeme.

    Tedy tak zhruba vysvětlení. Není to jen v naší moci, ale zapracujeme na tom, aby el. publikace byly zpracovány co nejrychleji, možná zauvažujeme o nějaké pomocné síle, které nám bude elektronickou verzi zpracovávat už paralelně s tou tištěnou, tak aby se to potkávalo distribučně. Uvidíme, neprdíme na to, jen prostě ještě moc neumíme…

    Díky moc za reakce a zpětné vazby, Honza redakce

  5. Já bohužel úplně stejná zkušenost s elektronickým předplatným a dovolání nikde. Myslím, že kvalitou jste pořád na trhu nejlepší, ale skončil jsem s doprošováním kdy a jestli se mi ukáže časopis, za který jste dostali peníze předem!

  6. Zrušil jsem si po roce a půl předplatné. Po několikáté jsem zjistil, že na v telefonu v kiosku nemám časopis na které mám předplatné. Každý den od víkendu koukám, kdy bude dostupné a furt nic. Škoda za to tedy předplácet.

    Už se na to ani neptám, protože bych od Vás žádnou odpověď stejně nedostal. Kašlete na mě, tak já na Vás taky!

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno