Spojení BMW a Rolanda Sandse není ničím novým, kalifornský král customů je u projektu R NineT od jeho začátku. Několik přestaveb této motorky už z dílny RSD vyjelo, ovšem tahle je hodně jiná

Roland Sands se svojí partičkou už nějakou dobu prodávají řadu dílů na NineT a očividně je baví s touhle motorkou pracovat. Tentokrát se pro inspiraci vydali do daleké minulosti až k R5 z roku 1937. Ta se shodou okolností objevila nedávno jako koncept R5 Hommage u samotné BMW. „Chtěli jsme podchytit nádherné linie raných BMW, což je s moderní motorkou dost obtížné. Naštěstí R NineT je dobrý základ, jde velmi snadno očesat.“ okomentoval záměr Roland Sands.

 

A očesat znamená doslova, ze zadní partie rámu nezůstalo vůbec nic, respektive jen malá podpěra nádherného sedla, které dostali na starosti u Bitchin Seat. Na sedlo přímo navazuje elegantní nádrž, která navíc skrývá krásný detail – průhledné okýnko ukazující aktuální stav paliva. Hodně specifické jsou oba blatníky, které si Roland nechal vyrobit u mistra tohoto oboru Christiana Sosy z Sosa Metal Works. Jejich zpracování podle fotek opravdu excelentní.

 

Změny prodělala také technika. Zadní tlumič Öhlins, přední originál vidlici dostali na starosti odborníci z GP Suspension, kteří ji komplet přestavěli, a navíc hodily trubky do černé barvy. Černá barva je hlavním tématem celého lakování motorky, které tradičně dostal na starosti Chris Wood z Airtrix. Díky ní perfektně vyniknou frézované díly RSD, které si na svoje NineT můžete u Sandse koupit, jako jsou kryty válců, obroučka světla nebo budíků, víčko olejové nádrže nebo přední kryt motoru. Frézovaná jsou také kola nazutá do lepivých Dunlop D208F/Q3. Z techniky pak také otevřené sání a laděné výfuky RSD. Podle videa to vypadá, že to jede! Mrkněte.

Foto: RSD

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here