Někteří lidé si dávají novoroční předsevzetí nebo vstupují do nového roku s jiným přístupem. Jeden ze zákazníků Roland Sands Design chtěl začít rok 2011 s novou Kawasaki ZX-6R
A protože pánové z RSD nejsou žádní troškaři a váží si svých zákazníků, nemohli říct NE. Překopali motorku od čumáku až po špičku podsedlovky a výsledkem je opravdu unikátní kousek. Na motorce komponenty takových firem, jakými jsou Öhlins, Vortex, CRG nebo Attack Racing.
Konečný dojem dotváří individuální lak od Chrise Wooda ze společnosti Airtrix. Ve většině případů dojde po dokončení projektu na to, že je RSD líto vzdát se svého díla. Nedá se svítít a klukům nezbývá než doufat, že nový majitel si bude téhle Kawasaki vážit tak jako oni.
Pár dílů z této stavby:
Vstřikování Two Brothers Racing “Juice Box Pro” Tuner
Přední kolo: 17×3.5 RSD Boss (black-ops)
Přední kotouč: 13″ RSD Boss (black-ops)
Zadní kolo: 18×8.5″ RSD Boss (black-ops)
Zadní kotouč: Gregg’s Customs
Přední brzdič: PM Radial Mount 125X4
Zadní brzdič: PM 125X4SL
Brzdové hadice: Spiegler
Páčky: Vortex Racing-Adjustable Shorty
Zrcátka: CRG Hindsight na koncích řídítek (jen levé)
Přední odpružení: Öhlins 30mm cartridge kit
Zadní odpružení: Öhlins Shock nastavitelné
Pneu: Dunlop Sportmax 211GP
Lak: Airtrix(Chris Wood)
Řetěz: D.I.D. 520 X-kroužek
Foto: RSD