Někteří lidé si dávají novoroční předsevzetí nebo vstupují do nového roku s jiným přístupem. Jeden ze zákazníků Roland Sands Design chtěl začít rok 2011 s novou Kawasaki ZX-6R

A protože pánové z RSD nejsou žádní troškaři a váží si svých zákazníků, nemohli říct NE. Překopali motorku od čumáku až po špičku podsedlovky a výsledkem je opravdu unikátní kousek. Na motorce komponenty takových firem, jakými jsou Öhlins, Vortex, CRG nebo Attack Racing.

Konečný dojem dotváří individuální lak od Chrise Wooda ze společnosti Airtrix. Ve většině případů dojde po dokončení projektu na to, že je RSD líto vzdát se svého díla. Nedá se svítít a klukům nezbývá než doufat, že nový majitel si bude téhle Kawasaki vážit tak jako oni.

Pár dílů z této stavby:

Vstřikování Two Brothers Racing “Juice Box Pro” Tuner

Přední kolo: 17×3.5 RSD Boss (black-ops)

Přední kotouč: 13″ RSD Boss (black-ops)

Zadní kolo: 18×8.5″ RSD Boss (black-ops)

Zadní kotouč: Gregg’s Customs

Přední brzdič: PM Radial Mount 125X4

Zadní brzdič: PM 125X4SL

Brzdové hadice: Spiegler

Páčky: Vortex Racing-Adjustable Shorty

Zrcátka: CRG Hindsight na koncích řídítek (jen levé)

Přední odpružení: Öhlins 30mm cartridge kit

Zadní odpružení: Öhlins Shock nastavitelné

Pneu: Dunlop Sportmax 211GP

Lak: Airtrix(Chris Wood)

Řetěz: D.I.D. 520 X-kroužek

Foto: RSD

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno