Pokud pravidelně sledujete závody Tourist Trophy na Manu, značku Saroléa jste už v jejich elektrické podobě určitě postřehli.

Nyní tahle značka s dlouholetou historií, kterou před pár lety vzkřísil designér Serge Rusak, vyráží do provozu. Na základě jejich závodního speciálu totiž vznikl homologovaný model Manx7. Nebudeme mluvit o sériové výrobě, protože avizovaných 20 kusů má k něčemu takovému opravdu daleko.

Očividně půjde o drahou (cena začíná na 43 tisících eur) exkluzivitku. Aby také ne – celé tělo včetně kyvky z karbonu, špičkové komponenty v čele s podvozkem od Öhlinsu, brzdami Beringer nebo lehkými kovanými koly OZ Racing. Hmotnost sice vyšší (217 kg), ale podle výrobce dokonale rozdělena v poměru 50:50. A teď pozor, elektromotor se může pochlubit 163 koňmi výkonu, ale především 450! Nm točivého momentu, který je navíc k dispozici neustále.

 

Z nuly na sto za 2,8 sekundy. Uff! Li-Ion akumulátory jsou ve třech verzích s kapacitou 14, 18 a 22 KWh a dojezdem od 230 do 330 km a není problém je dobíjet automobilovými rychlonabíječkami. Jasně, je to drahej nesmysl, ale na chvíli zavřete oči a představte si to svezení.

Jo a předtím naklapejte do vyhledávače www.sarolea.com

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here