Stavitel této bestie Jim Davis to krapet přehnal s kouřením, nebo byl příliš dlouho sám na silném kalifornském slunci. Každopádně výsledek, ta motorka, za to stojí!

Jinak asi asi nelze zdůvodnit jeho myšlenkové pochody při stavbě tohoto biku. Při výrobě tohoto extrémního stroje se Jim inspiroval několika styly. V první řadě je to slabost pro streetfighters. Znát je příklon ke stylu „alá“ tlustá Berta. Ujíždí se tady i na silných amerických kárách a autor má rád zjevně i bojová letadla. Všechno z toho, co se mu líbí, na téhle motorce nějakým způsobem realizoval.

První s čím začal, byly extra tlusté pneumatiky Avon Venom. Obě jsou na 18“ ráfkách, z nichž ta přední je široká „jenom“ 250 mm a zadní salám má ještě o 50 mm víc, rovných 300 mm.

Dá se tohle ještě řídit? Jasně, není to nic co by vylučovalo radost z jízdy. Jedna malá chybička tu ovšem je. Při brzdění má přední pryžový válec díky svojí šířce tendenci rovnat motorku. Prý se na to ale dá zvyknout

K monstróznímu vzhledu musí odpovídat i rám. Ten hlavní je z poctivých 5“ trubek a ty ostatní trubky si musí vystačit s průměrem 4“. Trubky zároveň plní funkci nádrže, podobně jako tomu bylo u Buellu. Motor pochází z Aprilie RSV Tuono, jehož výkon optimalizoval Dynojet Power Commander III. Přední pérování je od Öhlinsu a zadní centrál nese značku Penske.

Co dodat k designu. Na Motomorphicu najdete všechno co jste ještě na žádný jiný motorce neviděli. Řidítka jak ze stíhačky, sání jak z nějakého Hod rodu, trochu toho streetfigter stylu, no prostě všechno na čem ulítává bláznivá Amerika.

Foto: MotoMorphic

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno