Stavby Harley-Davidson už dávno nemusí být jen dlouhé a těžkopádné motorky stylu cruiser nebo chopper. Jak vidno, dá se to například posunout do lehkonohého cafe raceru

Italské Miláno není jen centrem světové módy, ale také motorek. Sídlí zde řada významných customových dílen, výrobců oblečení a příslušenství. Jedním z oněch stavitelů motorek je tamní dílna South Garage Motorcycles, která už několik let vypouští jednu zajímavou motorku za druhou (web). Společným jmenovatelem jim je zajímavý design a výborné řemeslné zpracování.

 

Velká většina motorek South Garage používá jako základ dvouválcové Triumphy, Guzzi a Ducati. Už podruhé ale pánové použili Harley-Davidson Sportster, v tomto případě dvanáctistovku z roku 2006. Ovšem zůstal v podstatě jen motor a přední rám. Ten byl navíc upraven, konkrétně byl změněn úhel hlavy řízení. Následně byly dodány vlastní frézované brýle, které vedou vidlici Öhlins. Zadní tlumiče pochází od stejného výrobce a vedou hliníkovou kyvnou vidlici. Hodně zajímavou záležitostí jsou pak hustě vyplétaná kola, která se na podobný typ customů moc často nepoužívají.

 

Motor zásadnější zásahy neprodělal, ale dostal řádný nádech a výdech v podobě otevřeného filtru K&N a výfukové soustavy vlastní výroby. Zásadním prvkem je karoserie – nádrž i zadní partie jsou ručně vyklepány z hliníku. Spoustu dalších komponentů pak SG nakoupili, ale i tady projevili svůj vkus a dokázali skvěle skloubit moderní prvky s klasickým designem. Velkou libůstkou, se kterou v South Garage rádi pracují, je ruční šití sedel a i tady tomu dalo korunu. Tak co antihárlejáci, nepřesvědčili vás? 

Foto: South Garage

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here