Na motocyklové výstavě Moto Bike Expo 2011 v italské Veroně bylo k vidění několik netradičních kousků. Tak se na některé z nich pojďme podívat.

Breganze 750 SF

Pokud je vám barva a styl motorky povědomý, tak jste na správné stopě. Autoři tohoto stroje chtějí přivést zpět slavnou značku Laverda. Jestli se jim to povede ukáže až čas. Motorem, který žene sedmpade vpřed je paralelní dvouválec s vodním chlazením, DOHC a 4-mi ventily na válec.

Maximální výkon 85 koní a 75 Nm točivého momentu při 7200 ot/min je posílán na  6-stupňovou převodovku a vícelamelovou spojku v olejové lázni. Z ocelových trubek je svařený rám i zadní kyvka odpružená dvojicí Öhlinsů. Předek je osazen USD vidlicí 41mm a radiálními třmeny. Výška sedla 815 mm, suchá hmotnost 170 kg a do nádrže se vejde 16 l paliva.

Icon Sheene

Specialitka, kterou ještě na druhý level posouvá závratná cenovka téměř 130.000 eur. Za tuhle raketu máte aspoň jistotu exkluzivního kousku. Na světě bude ručně zhotoveno je 52 kopií. Co vás za své těžce vydělané prachy čeká? Tak předně je to design „ala“ žralok, kombinující uhlíkové vlákna s hliníkovou nádrží.

Z leštěných hliníkových trubek je i rám, uvnitř kterého se ubytoval motor ze Suzuki GSX 1400 nadopovaný turbínou. Výsledný výkon 250 koní je srovnatelný se speciály MotoGP.

Moto dle Alberto Fasciaci

Variaci motorky na plochou dráhu má na svědomí obuvnický designer Alberto Fasciaci. A protože Albert často pracuje s kůží, využil ji i při práci na motocyklu. Jestli vám připadá jako italská polobotka necháme na vás. Nás zajímá jestli to pojede a podle čtyřipade z TM soudíme, že se bude pěkně prášit za kočárem.

Foto:

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno